צללית
צלליתפלאש 90

ש' הוא מפקד סיירת מטכ"ל הבא. ב'ישראל היום' מציגים שורת נתונים על האיש שיוביל בשנים הקרובות את יחידת העילית של אגף המודיעין וככל הנראה גם כאשר יפרוש מתפקידו איש מאיתנו לא באמת יידע מה הוא ביצע למען כולנו.

ש' נולד וגדל בשכונת כרמל שבחיפה. לפני שירותו הצבאי יצא לשנת שירות ברמת הגולן, שם הדריך בני נוער.

ש' התגייס לסיירת מטכ"ל ושובץ בצוות ח' (ח' הוא המועמד השני לתפקיד, המועמד שלא קיבל את הפיקוד על היחידה). לטענת חבריו המובאת ב'ישראל היום', ש' תמיד רצה להיות לוחם, "ומכיוון שהוא גם מאוד דיסקרטי, נראה שהיחידה, שאפף אותה מסתורין רב, התאימה לו", הם מספרים. "כל החבר'ה שהוא הסתובב איתם בתיכון, וגם אלו מהצופים ואלו שהוא גדל איתם בחיפה, כולם הלכו ליחידות קרביות ולסיירות מובחרות". הוא התקדם עד שנהיה בעצמו למפקד צוות. 
 
עוד מספר העיתון כי בשנת 1999 בזמן תרגיל במתקן אימונים אירע פיצוץ של חומרי מטען שהוצבו במתקנים. התאונה התרחשה סמוך לש' והוא נפצע קשה מאוד בפלג גופו התחתון. יחד איתו נפצע חייל נוסף. הוא סבל מקרע בעצב של הירך, עבר ניתוח מורכב לחיבור העצב ובמשך חצי שנה היה משותק מהברך ומטה. עד היום סובל ש' ממוגבלות קטנה ברגל, ובתקופה שלאחר הפציעה דוושות הרכב שבו נהג היו הפוכות כדי לאפשר לו לנהוג.
 
מזה כשמונה שנים מתגורר ש' עם רעייתו וילדיו במושב ברמת הגולן. קרוביו וחבריו מתארים אדם נוח, צנוע מאוד, בעל חוש הומור ושקט מאוד, ספורטאי, נוח לבריות וחביב. תחביביו העיקריים הם טיולים ברחבי הארץ ורכיבה על אופניים.