בנימין נתניהו
בנימין נתניהורויטרס
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש הערב (חמישי) עם יתומי צה"ל מארגון אלמנות ויתומי צה"ל, שמהווה מסגרת תמיכה ליתומי צה"ל ומגבש ביניהם. 

במהלך הפגישה אמר להם ראש הממשלה "כולנו משפחה אחת גדולה. אצל כל אחד ואחת מאיתנו הכאב קיים כל הזמן. הכאב הוא אישי ושונה אצל כל אחד אך יש בינינו משהו משותף, כאב משותף".

בתום הפגישה סיפר ראש הממשלה לתומכיו בפייסבוק, "בחדר הזה שבו פגשתי את הילדים, מתקבלות הרבה מההחלטות של המדינה. ההחלטות שמתקבלות שומרות על מדינת ישראל. האבות שלהם הם הגיבורים שפעלו כדי שנחיה פה והמחיר הוא קשה מאוד. אנו חיים עם הכאב כל יום, אני לא שוכח את אחי לשנייה, היום בו נהרג היה יום קשה מאוד.

"אנחנו משפחות השכול, מבינים את הכאב אחד של השני גם בלי לדבר, אך דעו לכם כי לדבר ולשתף מקל על הכאב ואני לצערי הבנתי זאת רק לאחר שנים רבות. בלעדי ההורים שלהם לא היה קיום למדינת ישראל. ישנם 23 אלף חללים ממלחמות ישראל מאז קום המדינה, בשואה נטבחו כל יום 20 אלף יהודים, ההבדל במספרים הללו הוא בזכות האבות שלהם", סיפר ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף כי החיים ממשיכים והם חזקים, כלשונו, למרות הכאב והצלקות שנשארו, "ביקשתי מהם לבסוף שימשיכו לתמוך באמהות שלהם, האמהות הן מושא להערצה", אמר.