חלאקה במירון
חלאקה במירוןפלאש 90

ארגון 'לב מלכה' יוצא בקריאה לנצל את השיער הרב שנותר אחרי התספורות - 'חלאקה' שעורכים לילדים בני שלש בל"ג בעומר ולתרום אותו לייצור פאות לילדים חולי סרטן או לחלופין לתרום כסף עבור קניית פאות לילדים חולים.

יו"ר ארגון 'לב מלכה', הרב אהרן אברמן, אמר כי "פאה יכולה לתת תחושה טובה לילדים חולי סרטן אשר מתביישים לצאת מבתיהם ללא שיער, והורים שעורכים לילדים בני 3 תספורת יכולים להקל על סבלם של חולי הסרטן במתן שערותיו של בנם".

בתוך כך, חמישים ילדים חולי סרטן המוגבלים לכיסאות גלגלים יזכו להגיע לציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר. ארגון "לב מלכה" המטפל בחולי סרטן נרתם למשימה חשובה זו, וצוות מורחב של נהגים ומתנדבים יסייעו לילדים להגיע לציון וזאת ללא כל תשלום על ידי צי האמבולנסים של הארגון.

בהנהלת הארגון אומרים, כי גם השנה ישנם מספר רב של ילדים החולים במחלה וחפצים להגיע להתפלל בציון רבי שמעון בר יוחאי ביום ההילולא אך בשל ריתוקם לכיסאות גלגלים לא יוכלו לעשות זאת באמצעות אוטובוסים או רכבים פרטיים המגיעים רק עד החניונים שבתחתית ההר.

בעקבות כך, הוחלט כאמור שצי האמבולנסים של הארגון יסיעו את הילדים החולים עד לציון הקבר ובהרשמה שנעשתה 50 ילדים המרותקים לכיסאות גלגלים כבר נרשמו".