מתביישת. רות קלדרון
מתביישת. רות קלדרוןצילום: פלאש 90

ארבעה חברי כנסת מסיעת יש עתיד, רות קלדרון, פנינה תמנו-שטה, רונן הופמן ודב ליפמן השתתפו ביום חמישי האחרון יחד עם עוד כמה חברי כנסת במה שהוגדר "סיור לימודי" בהדרכת אנשי "יוזמת ז'נבה".

חברי הכנסת סיירו באזור עוטף ירושלים ותודרכו על ידי אנשי יוזמת ז'נבה בסוגיות שונות הקשורות למתווה תוכנית השלום אותה הם מקדמים בשנים האחרונות.

הבוקר (ראשון) התייחסה חברת הכנסת קלדרון לסיור בדף הפייסבוק שלה, תוך שהיא מפנה עקיצה לעבר כלי תקשורת שדיווחו על הסיור שבו היתה אמורה להשתתף ובוטל בתקופת המו"מ הקואליציוני, אך נמנעו כעת מלדווח על הסיור שהתקיים.

תחת הכותרת "דברים שלמדתי בסיור יוזמת ז'נבה ביום ה' האחרון" ציינה קלדרון, כי "הגבול המוסכם כולל בתוכו את הרוב המכריע - כ- 90% מההתנחלויות!".
 
קלדרון מוסיפה, כי "גדר ההפרדה נבנתה במחשבה עמוקה מראש של רבין ושרון, פתרונות לירושלים הגיוניים ואפשריים", וכי "במהלך השיחות הקודמות היתה התקדמות רבה, ויש עם מי לדבר".
 
בנימה הומוריסטית עוקצנית הוסיפה קלדרון, כי "טיול שנתי עם חברי כנסת זה דבר נחמד" ומנגד "ההשתתפות שלנו בסיור תשאר מוצנעת כי זה לא חדשות עבור מי שכתב שלא השתתפנו, זה ממש לא נורא".