
תחרות Effie 2013, תחרות הפרסום העולמית מתקיימת גם בישראל ובמסגרתה נבדק הפרמטר החשוב ביותר לעבודה פרסומית שיווקית: התוצאות.
התחרות בודקת בעיקר את יכולת האסטרטגיה, הבנת השוק והלקוח והפיצוח השיווקי - אך גם את עבודת הקריאיטיב ופרמטרים נוספים.
ה- Effie נחשב ליוקרתי במיוחד, ההגשה אליו מאתגרת ומחייבת עמידה במספר רב של פרמטרים עסקיים ושיווקיים ברף גבוה. משרד הפרסום גל אורן BSD הגיש השנה לתחרות שתי עבודות שונות, בקטגוריית 'מגזרים'.
העבודה הראשונה הינה עבור 'ישראכרט', ומציגה גידול משמעותי במספר הלקוחות שלה במגזר החרדי לאור התאמת החברה לשינויים הצרכניים במגזר החרדי. העבודה השניה הינה עבור מגזין 'זמן' שהושק בישראל, מציג אף הוא, הצלחה יוצאת דופן ומקום של כבוד בקרב המדיה החרדית, זאת תוך חודשים ספורים.
חשוב לציין כי בשנים שעברו הוגשו עבודות בודדות במגזר החרדי. לרוב, הגישו משרדי הפרסום מהמגזר החרדי עבודה אחת בממוצע. הגשת שתי עבודות ל- Effie מצביעה על עוצמה, ביטחון מקצועי, והבנת צרכי הלקוח והצרכן הסופי. את פרס אפי הראשון למגזרים קטף המשרד בעבר.
אורן אלימלך, מנכ"ל גל אורן BSD, הוביל המשרד בניהולו עשרות קמפיינים, "לצד ההתמחות שהוכחנו בהבנת צרכי הציבור החרדי ולצד ההכרה, סופסוף, של גופים גדולים במשק המבקשים לדבר עם המגזר הדתי לאומי בשפתו", אומר אלימלך, המנכ"ל, "אני בטוח שגם מגזר זה, יזכה להכרה עצמאית כמגזר באפי, ונוכל להגיש עבודות אפקטיביות וייחודיות לציבור ענק זה. אני סומך על צוות המשרד שמונה למעלה מ 40 עובדות ועובדים, חרוצים ומוכשרים שימשיך להוביל את התעשייה המגזרית".
עליזה בניסטי, סמנכ"ל הלקוחות בחברה אומרת כי "אמונה במגזר החרדי לצד עבודה מקצוענית ברמה הכי גבוהה - מביאה לתוצאות עסקיות. עצם ההגשה היא חותמת איכות על היכולות הגבוהות של המשרד".
מתן לרמן, מנהל אסטרטגיה במשרד אומר כי מדובר בהישג יוצא דופן "לעשות פרסום טוב כבר לא מספיק היום. נדרשת הבנה עמוקה של הלקוחות ושל הצרכן הסופי, ורק משם ניתן להביא פיצוח אסטרטגי ולתוצאות המקוות". "הסנכרון המדויק בין בריף אסטרטגי, לבריף הקריאיטיב מייצר מהלכים שנותנים ערך - גם ללקוח המשרד וכמובן גם לצרכן הסופי", אומר אייל גור סמנכ"ל קריאטיב במשרד. "בעולם השיווק והפרסום המגזרי של שנת תשע״ג - 2013, מהלכים כאלה נדרשים במקצוענות יותר מתמיד".