כלא. ארכיון
כלא. ארכיוןצילום: פלאש 90

חוקרי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני בשיתוף ימ"ר "דרור" של שב"ס חשפו פרשייה חמורה של  ניסיון לשחד סוהר בתמורה להכנסת טלפונים סלולוריים לשני אסירים  בבית הסוהר "נפחא".

שני אסירים בטחוניים (28,33) תושבי עזה המרצים עונשי מאסר כבדים בגין עבירות ביטחון, פנו לסוהר המשרת בבית הסוהר "נפחא" והציעו לו שיכניס  עבורם מכשירי טלפון סלולריים ובתמורה ישלמו לו 20,000 ₪ באמצעות מתווך תושב מזרח ירושלים שיביא את הכסף והמכשירים לנקודה שתיקבע  על ידי הסוהר .

במחוז הצפון של המשטרה מדווחים כי הסוהר דיווח למפקדיו ומשלב הזה החלה פעילות סמויה של מפלג התשאול ובלשי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני בשיתוף יחידת "דרור" של שב"ס. במהלך הפעילות הסמויה קבע הסוהר עם המתווך תושב עטרות שבמזרח ירושלים להיפגש  באיזור צומת מגידו.

אתמול (שני) בשעות הצהרים נערכו בלשי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני ולוחמי ימ"ר "דרור" של שב"ס בנקודת המפגש באיזור מגידו והמתינו להגעת המתווך. סמוך לשעה 12:30  נערכה הפגישה  המתוכננת בין הסוהר למתווך במהלכה מסר המתווך לידי הסוהר 2 מכשירי טלפון סלולריים וכן העביר לסוהר 10,000 ₪ בתמורה להעברת המכשירים הסלולריים לאסירים.

בתום העיסקה נעצר החשוד "על חם" כאשר ברשותו מכשירי טלפון סלולריים נוספים. 

שני האסירים והמתווך נחקרו והיום יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש נצרת .