שלמה מסלוואי
שלמה מסלוואייוני קמפינסקי
שלמה מסלוואי, חבר מועצת העיר תל אביב מטעם סיעת הליכוד, 'מחמם מנועים' לקראת הבחירות לראשות ולמועצת העיר.

בראיון לערוץ 7 קובע מסלוואי כי תושבי שכונות דרום תל אביב הסובלים מבעיית המסתננים יהוו כח הצבעה משמעותי בבחירות שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב.

בפתח דבריו סיפר מסלוואי על דיון שהתקיים השבוע בוועדת הפנים של הכנסת, במהלכו אושר לקריאה שניה ושלישית החוק שימנע ממסתננים להעביר כספים לבני משפחותיהם שנשארו בחו"ל. לדברי מסלוואי מדובר בהחלטה אמיצה אך עתירת ארגוני זכויות אדם לבג"ץ עלולה לעקב את החוק ואף לבטלו.

"אל דאגה, בדיון שיתקיים בבג"ץ בחודש הבא נגיע מאורגנים באוטובוס לבית המשפט ונפעל לדחיית העתירה", מבהיר מסלוואי.

בהתייחסו למועמד המועדף על תושבי דרום תל אביב, הוא אומר כי "מי שיציג הצעה אופרטיבית לטובת טיפול סוגיית המסתננים, ויציג הצעה שניתנת לביצוע - יקבל את קולות התושבים הסובלים". לדבריו, גם חבר הכנסת ניצן הורוביץ (מרצ) שהודיע על ריצה לראשות העיר, העיד כי קיימת "קטסטרופה" בדרום תל אביב והוא מבין ללב התושבים.

(פלאש 90)
מסלוואי סיפר כי מספר ימים לאחר שהפגין הורוביץ תחושת הזדהות עם התושבים, הצביע נגד החוק שיעצור את הכספים שהמסתננים מעבירים למשפחותיהם בחו"ל. "מצד אחד הוא איתנו ומצד שני הוא לא בעד להוציא את המסתננים מהשכונות. אנחנו רוצים להעביר את המסתננים למתקני השהיה שבנתה הממשלה במאות מיליוני שקלים. לתת להם לינה ומזון וקורת גג", הוא תמה על טענות ארגוני זכויות אדם לפיהן העברת המסתננים תפגע בהם.
מסלוואי, תושב שכונת התקווה המכהן כבר כמה שנים כחבר מועצת תל אביב בהתנדבות מלאה, קובע באופן נחרץ כי "מי שיקבעו את גורל הבחירות אלו תושבי דרום ת"א, התושבים מצפים מהמועמדים ולא משנה מאיזו מפלגה לבוא ולהרים את הכפפה. לעצור את הסבל ולהביא בשורה לתושבים".