זירת הטבח בבאר שבע. אתמול
זירת הטבח בבאר שבע. אתמולפלאש 90

מאות בני אדם ליוו למנוחות את הרוגי הטבח אתמול בבנק הפועלים בבאר שבע.

אחר הצהריים הובא למנוחות עידן סברי בבית העלמין החדש בבאר שבע. אחיו של עידן אמר "אלוקים בחר לקחת אותך ולשים אותך לידו. תפקיד של אח גדול הוא לשמור על אח קטן, ואני נכשלתי בתפקידי. אזכור אותך כאדם מאושר בחייך, וכך תישאר בליבנו. אני אוהב אותך ותמיד אוהב אותך", ספד לו.

הלווייתו של מנהל סניף הבנק, אבנר כהן, התקיימה אף היא הערב בבית העלמין בעומר. בנו הבכור, אור בן ה-18, אמר "אבא, תמיד רצית שיהיה לנו רק טוב. פיזרת עלינו אהבה ושמחה ולימדת אותנו לעזור לאנשים. רק לפני כמה ימים אמרת שאשמור על אימא והמשפחה".

מוקדם יותר הערב, הגיעו מאות בני משפחה, חברים ומכרים להלווייתה של ענת אבן חיים ז"ל. היא הותירה אחריה ילדה בת 12 וזוג תאומים.

אמה ספדה לה "איך אפשר להיפרד מאישה טהורה. אני לא מאמינה שעזבת אותנו כל כך מהר. כל כך מוקדם. היה לך עוד כל כך הרבה להספיק בחיים האלו, עוד לא ראית כלום, את הבת מצווה של הבת שלך, את הגיוס של הודיה אחותך, להוליך את שלושת ילדייך לחופה וקידושין. ברגע אחד הכל פסק".

גם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' השתתף בהלווייתה של אבן חיים ואמר "עיר שלמה פצועה, 200 אלף פצועים, כואבים, עיר בוכייה. ליבנו כמו לב המשפחה, שותת דם, זועק זעקה גדולה - למה?". הוא הוסיף ואמר כי "העין מזילה דמעה ואין לנו נחמה. אנחנו כולנו מצוּוים לחזק את המשפחה, לחבק אותה בשעה הקשה הנוראית הזו. זה מה שמאפיין אותנו, תושבי באר שבע - עיר גדולה אבל כמו משפחה קטנה ומלוכדת".