מתי נבין שהאיסלאם הוא האוייב שלנו?

הרב דוד אלגזי מחשובי הרבנים בקווינס שבניו יורק תמה על כינוסים יהודים הנערכים ברחבי ארה"ב אליהם מוזמנים גם שונאי ישראל.

בראיון לערוץ 7 סיפר הרב על שתי מחאות בעת האחרונה נגד כינוסים יהודיים להם הוזמנו שונאים רבים, "האיומים על ישראל הם מתוכנו, הפילוג בתוך עם ישראל. מה קורה ליהודים שלנו איפה הגאווה?".

הרב מוחה על הניסיונות לפעול נגד מדיניותה של ישראל כלפי הערבים, "איזו עוולה עשינו לערבים? זה כואב לי. ישראל עושה דברים רבים מדהימים בעולם אך חשוב להשקיע בהסברה שלנו כי זו ארצנו".

הרב חושב כי על מערכת החינוך ללמד יותר תנ"ך, "הבסיס הוא חינוך טוב ולימוד התנ"ך. מהתנ"ך אפשר ללמוד על זכותנו על ארץ ישראל".

חשוב מאוד לעלות לארץ ישראל. אני אשם בזה גם כן. כל אחד יש לו סיבות משלו. בקהילה שלנו אנחנו מדברים על ארץ ישראל ומעודדים אנשים לעלות, לרכוש דירות בארה"ב, ילדינו עולים לארץ ישראל. אבל אין ספק שזה מהלך קשה".

על הסוגיית האיראנית אומר הרב כי אל לישראל לסמוך על ארה"ב אלא לדאוג לביטחונה. "יכול להיות שאמריקה תפעל נגד איראן אך לדעתי היא לא תעשה כי מדובר במהלך שיסכן גם את ארה"ב. ישראל היא שצריכה להחליט".

על הטרור האחרון ברחבי ארה"ב ובעולם כולו, אומר הרב כי יש להבין שהאיסלאם הוא האוייב שלנו, "הטרור הוא האמצעי. אנשי איסלאם רוצים לשלוט על העולם כולו. עד אשר לא ישלטו הם יפעלו בתקיפות נגד אזרחי העולם החופשי. לא זהינו את האוייב שלנו".