הנשק שנתפס.
הנשק שנתפס.דוברות מחוז צפון

גל מעצרים נרחב בוצע הלילה (שני) בהובלת ימ"ר ש"י ובשיתוף יחידות מיוחדות של משטרה וצה"ל של שורה ארוכה של עבריינים, תושבי מזרח ירושלים ותושבי הרשות הפלסטינית.

גל המעצרים בא בעקבות חקירה סמויה שנמשכה שבעה חודשים, במסגרתה הופעל על ידי ימ"ר ש"י סוכן לעבר מספר יעדים החשודים בעבירות חמורות, כגון סחר באמצעי לחימה, סחר בסמים, עבירות רכוש התפרצויות לבתים סחר ברכוש גנוב והצתות.

במשטרת מחוז ש"י מציינים, כי מדובר בעבירות הפוגעות בביטחון האישי של האזרחי ישראל, ומדגישים כי פעילות מסוג זה מבוצעת במטרה לחשוף את סוחרי הנשק והסמים גם במקומות שאותם פושעים חושבים שהמשטרה לא תגיע אליהם כמו כפרים פלסטינים ושטחים מורכבים ומסוכנים.

הסוכן המשטרתי קנה מהחשודים כלי נשק, רובים ואקדחים, וסמים מסוגים שונים. הסוכן הפליל 27 חשודים מתוכם 9 ישראלים ו- 18 פלסטינים. העבריינים הינם תושבי מזרח ירושלים מכפרים שונים וכן פלסטינים משטחי הרשות הפלסטינית מהכפרים והערים: יריחו, עזריה, חברון, א-ראם, קלנדיה וענתא.

במשטרה מציינים, כי מבין 27 החשודים שנעצרו 12 נחשבים ליעדים מרכזים של ימ"ר ש"י. במהלך החיפושים בבתים נתפסו סמים, סכומי כסף שונים ופריטי אמל"ח.