ליפמן: אהבתי לארץ ישראל רק התחזקה

השדולה למען ארץ ישראל נפתחה אחר הצהריים (שלישי) בכנסת.

ח"כ ליפמן אמר בשדולה "באתי היום לישיבת השדולה של ארץ ישראל כי חשוב מאוד שחברי כנסת שתומכים במתווה של שתי מדינות לשני עמים יגידו בקול רם וצלול, שאנחנו אוהבים את ארץ ישראל כולה. כמובן שיש לחזק את גושי ההתיישבות, כמובן שירושלים היא עיר הבירה הנצחית של עם ישראל, וכמובן שכל וויתור ולו הקטן ביותר על פיסת אדמה של ארץ ישראל יכאב לי מאוד.
 
שבוע שעבר בעזרתה של ח"כ סטרוק ביקרתי בעיר האימהות והאבות והעיר העברית הראשונה - חברון. ושם מתחת לאבנים של מערת המכפלה אהבתי לארץ ישראל רק התחזקה, כמו גם המציאות שאנחנו לא יכולים להתעלם ממנה".

בסקר שערך מכון רפי סמית לרגל ישיבת השדולה למען ארץ ישראל בכנסת ה-19 עולה כי רוב מכריע (85%) של מצביעי המפלגות הציוניות מאמין כי אין לשחרר מחבלים מבתי הכלא כ'מחווה' מדינית להבאת הפלשתינים אל שולחן המו"מ. סמית יציג מחר את ממצאי הסקר המלא הנוגעים לסוגיות היסוד המדיניות אצל מצביעי המפלגות הציוניות.
 
בכנס משתתפים היום ראשי השדולה חברי הכנסת אורית סטרוק ויריב לוין, השרים בנט ואריאל, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין סגן השר בן דהן, חברת הכנסת איילת שקד, סגנית השר ציפי חוטובלי, ח"כ אופיר אקוניס, חבר הכנסת מוטי יוגב וראשי מועצות מיש"ע.