מתקשים למצוא עבודה. איסלוטרציה
מתקשים למצוא עבודה. איסלוטרציהצילום: פלאש 90

מכון לב - בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים קיים השבוע בשיתוף מרכז היזמות ע"ש מרק שומן והרשות לפיתוח ירושלים, כנס שעסק במגמות המובילות בעולם בתחום השיווק הדיגיטאלי.

מנכ"ל 'בבילון', אלון כרמלי, אמר בכנס כי חברות שאחראיות על כ-10-15% מתוצאות החיפוש באינטרנט בעולם נמצאות באזור שבין חדרה לגדרה "כאן אצלנו במדינת ישראל".

לדבריו, ניתן לאסוף הרבה מאד נתונים על גולשים באמצעות כלים פשוטים כמו השפות על המקלדת שלהם, "לדוגמא באזור נתניה יש הרבה מאד מקלדות בעברית ורוסית" ציין כרמלי.

סמנכ"ל שיווק אזורי גוגל ישראל, תורכיה ויוון, אלון חן, דיבר על המגמות החדשות בתחום הפרסום באינטרנט והסביר כי היום הפרסומות הולכות והופכות למותאמות אישית עבור הגולש. "אנו יכולים לעקוב אחר הדברים שהוא מחפש וכך להתאים עבורו את הפרסומות שיעניינו אותו" הוסיף חן.

מנכ"ל אינטרנטים שירותי תוכן ומרצה בכיר במכון לב, דן גרסטנפלד, אמר כי "ההשתתפות הרבה בכנס ומספר השאלות הרב שהוצג, מבטאים את הדרישה הגדלה מצד מנהלי שיווק לכלים שיביאו לשיפור המיתוג והמיצוב הדיגיטאלי של חברות וארגונים".

עוד הוסיף דן, "אני בטוח שלאור הצלחת הכנס השנה, כשנערוך את כנס השיווק באינטרנט בפעם השלישית בשנה הבאה, נצליח שוב להביא את מיטב המרצים בתחום השיווק בכדי להבטיח שהמשתתפים ימשיכו להיחשף לאפשרויות שרשת האינטרנט מציעה".