תג מחיר באבו גוש
תג מחיר באבו גושפלאש 90

יותר מ-100 מתושבי אזור אבו גוש, חברי כנסת ופעילים מארגון "תג מאיר", צועדים באבו גוש ומוחים על השחתת המכוניות בישוב הלילה ועל ריסוס כתובות הנאצה.

ברשת ב' דווח, כי התהלוכה יצאה מהרחוב הראשי של אבו גוש לרחוב שבו נעשו המעשים.

יו"ר ועדת החינוך, ח"כ עמרם מצנע (התנועה) אמר כשהגיע לתמוך במפגינים באבו גוש, כי "היום קיבלנו המחשה נוספת, מטרידה, מזעזעת ומקוממת לפשעי השנאה ו"התג מחיר". מחוץ ל"סטריליות" של חדר הוועדה, או מליאת הכנסת, מחוץ למרחב הדיון הווירטואלי, ממש כאן. ליד הבית, מתחת לאף".

לדבריו, "היום כולנו תושבי אבו גוש. הגעתי לכאן בשביל להזדהות עם תושבי המקום, המקום שכבר שנים הפך סמל לחיים משותפים שלווים, לשכנות קרובה. אבל יותר מהפגנת הזדהות ותמיכה, אני הגעתי להזהיר. להזהיר שאם לא נטפל במחלת הגזענות הממארת, היא תתפשט במהרה לבית של כולנו. צריך לנקוט בכל האמצעים בכדי למגר את הטרור הזה".

ח"כ ראובן ריבלין (ליכוד) השתתף גם הוא בעצרת ההזדהות באבו גוש, "תג מחיר הוא טרור וצריך לטפל בו כפי שמטפלים בטרור. טרור הוא טרור בין אם הוא על רקע לאומני, או גזעני או דתי. איננו יכולים עוד להמשיך ולשלם מס שפתיים ולהתייחס לתופעות הללו כעשבים שוטים או מקרי שוליים. כל שתיקה על תג מחיר מביאה את תג המחיר הבא".

ריבלין הוסיף, כי "באתי לשכנים טובים וידידים ותיקים ששותפים לחוויה הישראלית. הגיע הזמן שנתחיל להתמודד עם בעיה קשה שפושה בחברה הישראלית. מה שנעשה כאן הלילה הוא פעולת טרור, לא חשוב מאלו מניעים היא נובעת. אי אפשר יותר לשתוק ולעבור לסדר היום. אני קורא מכאן ליועץ המשפטי לממשלה ולממשלת ישראל:  אם לא תפעלו - נשלם כולנו את המחיר".