האלוף ניצן אלון באיתמר
האלוף ניצן אלון באיתמריוני קמפינסקי
ראש ישיבת איתמר, תא"ל (מיל') הרב אביחי רונצקי, פרסם סטטוס בפייסבוק, בו הוא דוחה את הטענות לפיהן דעותיו של אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון מביאות לכשל מבצעי של צה"ל ביו"ש.
 
"האמת היא שקשה לי לשמוע ביקורת כלפי קציני צה"ל, בעיקר אלו שעושים ימים כלילות להגנת הישובים והעוברים בדרכי יש"ע", פתח הרב רונצקי את דבריו.
 
"ברור שתיתכן מציאות שהם נכשלים בתפקידם, אך להאשימם בכשל מבצעי בגלל השקפת עולמם, נראה לי מופרך, מפני שיש בכך משום הטלת דופי בישרותו של האיש", ציין הרב רונצקי.
 
בנוגע לטענות כנגד ניצן אלון כתב הרב רונצקי, כי "כנגד האלוף ניצן אלון מושמעות טענות רבות ובתוכן זו שהבאתי בראשית הדברים. בהכרותי את ניצן כאדם ישר וערכי מאוד, איני מקבל את הטענה שהוא מזניח את בטחוננו בגלל השקפת עולמו (שאינני יודע מהי)".
 
לדבריו, "בימים האחרונים הותקף האלוף בגלל דברים שאמר אודות מה שעלול לקרות בשטחי יו"ש אם לא יהיה משא ומתן עם הרשות הפלסטניאית. שאלתי את ניצן מה באמת היה שם, ותשובתו היא כזו: נשאלתי מה יהיה בשטח אם מסעו של שר החוץ האמריקאי יכשל. עניתי, שעל פי הערכתי זה עלול להביא לאי שקט ולכך אנו צריכים להתכונן. אלו שמייחסים לדבריי הקשרים פוליטיים פשוט טועים ומטעים".