הרב יעקב אריאל

כ-1500 בני אדם, דתיים, מסורתיים וחילונים לקחו אמש (חמישי) פסק זמן מהמירוץ היומיומי וממטלות השגרה והגיעו לכנס "בכל לבבך" של ישיבת רמת גן, באולם וואהל שבסמוך לאוניברסיטת בר אילן.  

הכנס החל בשעות הבוקר ונחתם בשעות הערב במופע התוועדות מרגש במיוחד של האמן אביתר בנאי והרב יהושע שפירא באודיטוריום המרכזי בסימן געגועים לירושלים.

במסגרת היום התקיימו עשרות הרצאות של הרבנים ורבניות חשובים במגזר הדתי יחד בהם הרב יעקב אריאל, הרב אהרן ליכטנשטיין, הרב מנחם בורשטיין ממכון פועה, הרב אריה הנדלר, דר' מיכאל אבולעפיה, הרבנית אורה רבקה וינגורט, הרב דוד דודקביץ, הרב אוהד תירוש, הרב דניאל כהן,  הרב מיכי יוספי, הרב אלישע אבינר, הרב דב זינגר, הרב דניאל הכהן סטבסקי, הרב ליאור אנגלמן ורחל ארבוס ועוד.

באירוע השתתף גם הכדורסלן דורון שפר.

הרב אהרן ליכטנשטיין בכה כשסיפר על עבודת ה' של הרב סלובייצ'יק בימיו האחרונים בבית חולים והדגיש כי "אם שואלים האם חשוב יותר לחנך לאהבת התורה או ללימוד התורה, הרי שהתשובה היא ודאי שלאהבת התורה".

היום עצמו כלל לכל אורכו כיבוד ויריד ענק שכלל עשרות דוכנים בהן נמכרו במחירים סמליים, מוצרי יודאיקה שונים, דוכני ספרים, תכשיטים, כיפות ומטפחות ראש, כובעים, דוכן קרשי חיתוך יחודיים לחלות ועוד.

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא סיפר בהתרגשות, "זכות גדולה היא, לנו להיות שותפים לכנס שמעורר את הליבה של היהדות ומחזיר אותה למרכז – עיסוק בעבודת השם יתברך בכל לבבנו ונפשנו. ברוך השם הגיע ציבור גדול וכבר בתחילתו של היום עוד טרם התחילו ההרצאות חשו רוממות רוח. המשתתפים יצאו עם אור בעיניים ורצון לעסוק במצווה הגדולה של עבודת השם בכל לבבך, ומי ייתן והכינוס יגדיל בתוכנו את האהבה להשם יתברך בכל נפשנו".

מנהל ישיבת רמת גן, אורי פינסקי הוסיף "אנחנו נרגשים מההיענות המדהימה, הן של המרצים הרבים והנכבדים שלוקחים חלק בכנס והן של המשתתפים. קשה לתאר במילים כמה משמח לראות שכל כך הרבה אנשים התפנו מהעבודה ומשגרת היום ורצו להגיע לכנס שמרכזו בעבודת השם, ולמרות שכבר בתחילתו של היום נתפסו רוב המקומות - רבים נוספים עוד רצו להגיע. אני מודה לכל המשתתפים, וסבור שהכנס מהווה הוכחה לכך שנושא עבודת השם הינו נושא מרכזי ומדובר הנמצא בלב הקונצנזוס של הציבור הדתי, וזוהי בדיוק מטרתנו. אני מצדיע לרב יהושע שפירא שהקים את הישיבה והכניס את נושא עבודת השם לשיח בציבור בדתי, וניתן לומר שהצלחתו של הכנס היום היא הצדעה עבורו".

בכל לבבך
בכל לבבך(