חינוך ורווחה. יונה יהב
חינוך ורווחה. יונה יהבפלאש 90
ראש העיר חיפה, יונה יהב, החליט להציב את סיגל עציוני במקום הרביעי ברשימתו לקראת הבחירות המקומיות.

יהב הודה לעציוני הצטרפותה וציין כי מדובר ב"שחקנית נשמה" שמאחוריה עומדים למעלה מ-100 אלף הורים "היודעים עד כמה פעלה לטובת ילדיהם בחמש השנים האחרונות".

עציוני משמשת כיו"ר ועד ההורים החיפאי וסגנית יו"ר ועד ההורים הארצי. "אני משוכנע כי בתפקידיה כחברת מועצת העיר, תעזור לנו ציוני להמשיך לקדם את תחומי החינוך והרווחה גם בקדנציה הבאה", אמר יהב.

עציוני (47) ילידת חיפה, בוגרת בית הספר חוגים ופעלה למעלה משני עשורים בוועדי הורים עד לתפקיד הבכיר אותו היא נושאת עד היום. עם השנים פיתחה עציוני מודל הנהגה ייחודי ופורץ דרך בישראל שגולת הכותרת שלו היא "קמפוס ההורים", מודל הנלמד היום ברחבי הארץ.

לאחר הודעתו של יהב כי תוצב ברשימה, אמרה עציוני כי כתושבת העיר חיפה מאז ומתמיד היא שמחה להצטרף לרשימתו. "אני אהיה 'הקול' של כל ההורים במועצת העיר אפעל להידוק הקשר בין ההורים בעיר ומערכת החינוך ולחיזוק שיתוף הפעולה בכל התחומים. אייסד 'קו חם' להורים לילדים מגיל הגן ועד שחרורם צבא. בכך יהפכו ההורים לשותפים להנהגת העיר ויקבלו אחריות לא רק על חינוך ילדיהם, אלא גם על קידום החינוך ברחבי העיר ושכונותיה".

"כמי שבאה מבית ציוני, דתי, לאומי, אני מביאה איתי ערכים של שיתוף כל הקהילה ולא חינוך בעל תפיסה מגזרית. לתפיסתי, על כל ילד בעיר לקבל סל שירותים מלא בתחומי החינוך והרווחה אם הוא יהודי, ערבי, חילוני או חרדי", הוסיפה עציוני.