ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, יו"ר המפד"ל לשעבר זבולון אורלב ופרופ' נחום רקובר נשיאה של המכללה האקדמית תלפיות יקבלו ביום שני הקרוב את אות 'חזון ומעש בציונות הדתית' שיוענק בפעם הראשונה מטעם העיתון הדתי-לאומי 'בשבע'.

האותות יוענקו מטעם העיתון במסגרת אירוע מרכזי שייערך לציון גיליון המאה של מוסף הצבע 'אתנחתא'. 

במסגרת האירוע יתקיים ביום ט"ו באב אירוע מוסיקלי גדול בבריכת הסולטאן בירושלים במרכזו הופעה של הזמר החסידי העולמי אברהם פריד, החוזר להופיע בירושלים לאחר הופעתו בשנה שעברה ויארח את הזמר עמיר בניון. 

אלפים מקוראי העיתון ישתתפו בערב החגיגי ביניהם גם שרים, אנשי ציבור, ראשי ערים, אנשי תקשורת ועוד. לפני המופע יתקיים טקס חגיגי בו יעניק דודו סעדה יו"ר קבוצת 'בשבע' את האותות לזוכים בשנה זו.

"ועדת ההיגוי של האות בחרה בראש עיריית ירושלים ניר ברקת על פעילותו הענפה למען הציונות הדתית ועל פיתוחה היפה של ירושלים בשנים האחרונות, לזבולון אורלב על עשייה של עשרות שנים בתפקידים רבים למען הציונות הדתית ועל מילוי אלפי שליחויות ציבוריות למען הציבור ולמכללה האקדמית תלפיות על פעילות ענפה בתחום החינוך הציוני-דתי שכלל הכשרת אלפי מורים במעל 75 שנות פעילות", סקר דודו סעדה יו"ר בשבע את נימוקי הוועדה והוסיף כי האותות ייהפכו למסורת בשנים הקרובות.