מתי שריקי, (30), נשוי ואב לארבעה מתגורר ב'שבות רחל' וגם עובד בבנימין כמעצב אתר חדשותי מוביל, כששגרת חייו מול מחשב.

מול המסך יעלו ויבואו במהלך היום תמונות, טקסטים, באנרים קופצים, מודעות ומיליוני קילובייט דיגיטאליים. בערב, יחליף מחלצות ויצטחצח על קולו, ייטול את אורגנו בידיו וייצא לשמח יהודים רבים. בד"כ הוא משמש כסולן וקלידן בתזמורת קומי אורי המוצלחת, ובאופן כללי הוא גם מזמר ומקלדן באירועים, בליווי מוזיקלי בהצגות תאטרון ועוד...

"מוסיקה בשבילי היא זכות שקיבלתי מאלוקים", הוא מחלק קרדיט ראשון, "כדי להעביר דברים לעולם". שריקי מתרגש משמחה פשוטה ואמיתית בריקודים המשמחים חתן וכלה ובר מצוה, ובה בעת גם ממנגינה שהצליח לחבר למילים. "אני רוצה שהמוסיקה שלי, תעשה משהו טוב בלב ובאזני כל מי שנחשף אליה..".

הסינגל הראשון המשוחרר לציבור הוא "אור חדש", המסמל עבורו ערגה לירושלים עיר הקודש, אהבה גדולה לסמטאותיה העתיקות ולקצב החיים שבה, ומאידך מסמל פריצת מחסומים וגבולות, בין אדם לעצמו, מעין מסע אל האור האמיתי במרוץ החיים. הטקסט האישי, בא לידי ביטוי בין השורות בשיר "זה השביל שמזכיר, שהאור מעבר לקיר, אור חדש"..

"אור חדש", הוא סינגל מתוך אלבום בכורה שמתהווה בע"ה. עם השנים הצטברו אצל מתי שירים רבים, לפני חצי שנה החליט לקחת צעד קדימה, והחל להקליט את החומרים שלו באולפן ביתי שבנה בביתו. לסיום, פנה אל המפיק הפופולרי אבי טל (אהרון רזאל, אודי דוידי) שעיבד, הפיק מוזיקלית והקליט את "אור חדש" באולפני "מידיקול" שבירושלים.

במקביל מתי עובד על קליפ מרהיב שצולם בסמטאות ירושלים ובהריה, בהפקת אולפני "אביץ"