משה אבוטבול
משה אבוטבולצילום: פלאש 90
משה אבוטבול, ראש העיר בית שמש הזוכה לתמיכת ש"ס ויהדות התורה, מבקש קולות מהציבור הדתי-לאומי והקים מטה ייחודי שיפנה למגזר הסרוג.


בראש המטה הדתי- לאומי עומד מוטי עובדיה, יועץ תקשורת שעבד בעבר עם חברי הכנסת ניסן סלומיאנסקי וזבולון אורלב. עובדיה יוביל את מסע הבחירות מול הציבור הדתי ויהיה אחראי על פיתוח הקשרים בין אבוטבול למגזר.


לאחרונה נפגש אבוטבול עם ראשי סניף 'הבית היהודי' בבית שמש ועם נציגי המפלגה, כדי לתכנן שיתופי פעולה ולקבל את תמיכתם לקראת הבחירות.


מוטי עובדיה אמר כי "אבוטבול מושיט ידו לכלל הציבור הדתי הלאומי ומצפה כי בפעם הזאת הם יהיו - מתחילת הדרך - שותפים מלאים בעשיה העירונית לטובת כלל תושבי בית שמש ולצרכי הציבור הדתי לאומי בתחומי הדיור, החינוך, הרווחה ותנועות הנוער".


ראש העיר אבוטבול רמז למתחים שהיו בין הנהגת העיר הנוכחית לציבור הדתי בבית שמש וקרא להשאירם מאחור. "את העבר יש להשאיר מאחור ולא לתת להלך הרוח ולאווירה השוררת ברחבי הארץ להשפיע על הבחירות בעיר. עלינו למנוע קיטוב מיותר בין המגזרים השונים".


ממטה עליזה בלוך, המתמודדת על ראשות בית שמש, נמסר כי "עצוב שראש עיר מכהן שהוא שליח ציבור, משתמש בספינים שאינם ראויים כמו הספין הנוכחי בדבר הפגישה עם ראשי 'הבית היהודי'.


"הפגישה לא היתה ולא נבראה. אין שום קשר בין ראש העיר המכהן לבין עליזה בלוך שהיא זו שעומדת בראש 'הבית היהודי' בבית שמש. אומנם ראש העיר המכהן כבר מבין שבלוך היא זו שתחליף אותו, אך אין זה עדיין אומר שבגלל לחץ או פאניקה ניתן להפיץ דברים שרחוקים שנות אור מן המציאות הקיימת", נמסר.