האוטובוס השרוף בבורגס
האוטובוס השרוף בבורגסרויטרס
הזרוע הצבאית של חיזבאללה העבירה 100 אלף דולר לכל אחד מחברי החולייה שביצעה את הפיגוע בשדה התעופה בבורגס בקיץ שעבר, בו נהרגו חמישה אזרחים ישראלים ואזרח בולגרי.
 
עיתון בבולגריה "24 שעות" טוען כי שוחח עם גורמי ביון בין-לאומיים וכן עם גורמים בנקאיים שאישרו כי הכסף הועבר בהעברה בנקאית לחשבונות באוסטרליה ובקנדה.

עיתון נוסף דיווח כי השניים והמחבל המתאבד קיבלו לידיהם רשיונות נהיגה אמריקניים מזויפים שהודפסו בביירות, שם למדו הנדסה. השלושה עברו על פי הדיווח אימונים צבאיים בלבנון בשנת 2010 ובתחילת שנת 2011.

אתמול פרסם משרד הפנים הבולגרי תמונות ומידע על שני מבוקשים החשודים במעורבות בפיגוע. השניים הם מליאד (חוסיין) פארה, יליד אוסטרליה בן 33, וחסאן אל חאג' חסאן, בן 25, תושב קנדה. על פי הדיווחים בבלוגריה, השניים נראו בימים שבין ה-28 ביוני ל-18 ביולי באזור העיר וורנה, נסבאר וכפר הנופש ראבה.

הם נרשמו בבתי מלון עם תעודות מזויפות תחת השמות הבדויים בראיין ג'רמייה ג'ימסון, ג'ק פיליפ מרטין וגם ראלף וויליאם ריקו. תחת השמות האלה הם גם שכרו רכב מסוג רנו. משרד הפנים בבולגריה ביקש מהתושבים למסור על מידע על השניים לתחנות המשטרה והבטיח לשמור על אנונימיות מוסרי הפרטים.