נמשכת האדרת המחבלים בתנועת הפתח', תנועתו של אבו מאזן. בארגון 'מבט לתקשורת הפלשתינית' מדווח כי התנועה מאדירה את שמו של המחבל עבדאללה ברגותי ומפרסמת רשימה המונה בגאווה 61 מעשי רצח שהוא אחראי להם.

התנועה מציינת כי ברגותי הכין מטעני חבלה לפיגועי תופת, שבהם: "נהרגו 15 ציונים במסעדת סבארו, נהרגו 11 ציונים בקפה מומנט, נהרגו 15 ציונים במועדון הלילה "שפילד קלאב", נהרגו 9 ציונים" באוניברסיטה העברית, נהרגו 11 ציונים במדרחוב בן-יהודה".

ראשי 'מבט', איתמר מרכוס ונאן ז'אק זילברדיק, מציינים כי ברשימת גאווה זו ממשיכה תנועת הפתח' ממשיכה לנהוג על פי מדיניות הרש"פ להוקרה ולכבוד למחבלים, ביניהם עבדאללה ברגותי.

על פי הדיווח פרסמו מנהלי עמוד הפייסבוק הרשמי של נציבות הגיוס והארגון של פת"ח תמונה שמאדירה 5 פיגועים, ביניהם 4 פיגועי התאבדות, שעבדאללה ברגותי הכין את מטעני הנפץ שלהם, ושנהרגו בהם 61 "ציונים." מנהלי העמוד היללו את המחבל ברגותי כ"האסיר הגיבור", ואת פיגועיו כ"פעילות הקרבה עצמית" (עַמַל פִידַאִי) ו"פעולות בקשת-שהאדה" (עַמַלִיַאת אִסְתִשהַאדִיָה - בקשת-מוות למען אללה). ביטוי המהווה מונח הנהוג ברש"פ לתיאור פיגועי התאבדות.

עוד מציינים אנשי 'מבט' כי בעקבות הפרסום של הארגון שחשף כי הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ ערכה שלושה ביקורים בחודש מאי בבית משפחת המחבל ברגותי ובבתיהם של שני רבי-מחבלים נוספים, המרצים כולם יחד 166 מאסרי עולם - הגיבה הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ על הפרסום באומרה כי הם אינם מחבלים אלא "גיבורים," ותקפה את מכון "מבט לתקשורת פלסטינית" על שקרא להם "מחבלים".