פסטיבל סברס
פסטיבל סברסחוות אורלי

מסעדת השף  Olive Leaf שבמלון שרתון תל אביב, חוגגת את הקיץ בגורמה הכי ישראלי שיש, ויוצאת בפסטיבל סברס, המביא מבחר מנות ספיישל על בסיס הפרי הקוצני, שמקבל על ידי שף הבית - צרלי פדידה, פרשנויות בניחוח המזרח התיכון. כך תוכלו לפתוח את החגיגה עם מרק סברס אדום וצונן המוגש בתוספת סורבה סברס מרענן או גיספצו סברס וסביצ'ה מוסר ים  בתוספת כוסברה ופלפלים חריפים, ממשיך לפאי סברס אדום עם קרם שקדים ובצק פריך או ענפי צבר חלוטים ומוקפצים עם ירקות צבעונים  לכל אלו ועוד לצד משקאות אקזוטיים של סברס אדום או צהוב עם חלב קוקוס וזנגביל, וקינוח של כנאפה סברס ופיצוחים - מעדן שלא טעמתם כמותו!  אוגוסט 2013. מומלץ להזמין מקומות מראש!

בין מנות הספיישל בשילוב הצבר יוגשו: פאי סברס אדום עם קרם שקדים ובצק פריך® מרק סברס אדום וצונן בתוספת סורבה סברס מרענן® גיספצ'ו סברס צונן וסביצ'ה ומוסר ים בתוספת כוסברה ופלפלים חריפים  ®סברס בתוספת גבינה כחולה ועלי רוקט ®סביצ'ה סברס בתוספת בצל סגול , כוסברה וסברס אדום®ענפי צבר חלוטים ומוקפצים עם ירקות צבעונים ® כנאפה סברס ופיצוחים ® משקאות אקזוטים של סברס אדום/ צהוב עם חלב קוקוס וזנגביל

 ובנוסף: סיור לכל המשפחה אל מחוזות הצבר הישראלי

בחוות צברי אורלי שברמת הנגב גדל  'הצבר החדש'. מומחי התזונה מכנים את הצבר כ'דבר הטוב הבא', בזכות טעמו המעולה ותרומתו התזונתית הרבה. צבעו של צבר אדום, סגול, צהוב וכתום חדשים. זני פטנט ופיתוח עולמי. הזנים פותחו במשך 17 שנים בישראל, באמצעות טכניקות הכלאות, יישום אגרו-טכני, ומחקר מקיף בתחום טכנולוגית המזון. בחווה תוכלו לטעום וללמוד על יתרונות הצבר הפרי והענפים.

ועוד משהו על הצבר:

הצבר נחשב למזון בסיס איכותי - ומיועד לאספקת אחוזים שלמים מהרכב מנת המזון הנצרכת של אוכלוסיית העולם. בחווה פועלת יחידת מחקר ופיתוח מתקדמת  לתחומי תעשיית המזון, החתומה על מגוון מוצרים, כולל קונפיטורות ומחיות, גלידות, מעדני חלב, חמוצים, סלטים, מיצים, ענפים קפואים לבישול, פלפ' ענפים ופירות. לחם, חטיפי בוקר ומאפים. הצבר אורגני, גדל ללא שימוש בחומרי הדברה או קוטלי עשבים מזהמים. תזונה אידיאלית לסובלים מהשמנת יתר וסוכרתיות. באכילת צבר תרומה דרמטית  לתזונה בריאה לילדים ולאוכלוסייה המתבגרת.

מסעדת השף Olive Leafwww.ocf.co.il 0584707070