התאונה הקשה בצומת כנות
התאונה הקשה בצומת כנותצילום: דוברות מד"א
"הרב ויזל היה אדם שחינך לגדולות, ישר, מוערך והגון. תמיד נרתם לעזור לכולם", כך סיפרו מכריו של הרב יוסף ויזל (45), אב ל-12 ילדים, שנהרג אתמול בתאונה בצומת כנות.
 
ארבעה מילדיו של הרב נפצעו, כשרכבם התנגש במשאית. התאונה אירעה שעות ספורות אחרי שההרוג הסיע לנתב"ג את אשתו ושתי בנותיו - אחת מהן חולה בסרטן - שטסו לחופשה מטעם אגודת עזרה למרפא בראשות הרב אלימלך פירר.
 
האם ובנותיה קיבלו אחרי נחיתתן בשווייץ את הבשורה המרה על התאונה המחרידה ורק כשנחתו בישראל, לאחר כמה שעות, התבשרו כי האב לא שרד את התאונה. הרב ויזל הובא אמש למנוחות בהר המנוחות בירושלים.
 
מחקירת התאונה עולה כי הרב ויזל השתתף ביום רביעי בערב בחתונת ענק של החצרות החסידיות ויזניץ ודז'יקוב בבני ברק. אחרי החתונה, כאמור, הסיע לשדה התעופה את רעייתו ושתיים מבנותיהם. הרב המשיך ונסע לאשדוד כדי לאסוף את ארבעת ילדיו הקטנים, ששהו בזמן החתונה אצל קרובי משפחה.

כשהרכב המשפחתי היה בדרכו מאשדוד ברחובות, כמאה מטרים לפני צומת כנות, אירעה ההתנגשות הקטלנית. האב חולץ על ידי מכבי האש ללא רוח חיים מהרכב שנלכד מתחת למשאית, ואילו הילדים הפצועים פונו לבית החולים קפלן ברחובות.
 
הבת אסתר (14), שנפצעה קשה, מונשמת ומורדמת בחדר טיפול נמרץ; מצבה של רבקה (7), שהגיעה במצב בינוני־קשה כשהיא מונשמת ומורדמת, התייצב; רחל (4) פצועה קל ומאושפזת במחלקת הילדים, ומצבו של שמעון (3), שהגיע במצב בינוני־קשה, התייצב והוא ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.
 
נהג המשאית שלקה בהלם פונה אף הוא לבית החולים ולאחר טיפול שוחרר לביתו.