השער לצפון
השער לצפוןיחצ

לראשונה בקניון: G-6 יקנעם משיק את "השער לצפון" – מרכז מידע למטיילים בדרך לצפון בחינם, בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע, קק"ל, עיריית יקנעם ועמותת התיירות בעמקים.

המרכז החדש יעניק למבקרים הדרכה וייעוץ מקצועי אישי על אתרי תיירות, מסלולים, שמורות טבע, פארקים, צימרים ומסעדות בעמק יזרעאל, מגידו וברחבי כל הצפון. מרכז "השער לצפון" יציע למטיילים מגוון רחב של הצעות לטיולים ברחבי הצפון לרבות תכנון אישי של מסלולים.

כל המידע ניתן ללא תשלום. שעות הפתיחה של מרכז "השער לצפון" בקניון G-6 יקנעם בחודשים אוגוסט-ספטמבר:

 ימים א'-ה', בין השעות: 09:00-17:00 יום ו', בין השעות: 09:00-14:00

המרכז יהיה פתוח לאורך כל השנה עם שינוי בשעות הפעילות בהתאם לצרכים. החל מחודש אוקטובר המרכז יהיה פתוח בימים: חמישי-שישי . מספר הטלפון של "השער לצפון": 054-7709363.

ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל : "פתיחת מרכז המידע למטיילים שהושק בימים אלו מהווה השלמת תמהיל המוצע בקניון. מיקומו האסטרטגי של הקניון ממש ביציאה מכביש 6 לכיוון צפון הופך לנקודת עצירה טבעית בדרך צפונה. הקמת מרכז מידע למטיילים הינו נקודת שירות המוצעת בקניון לקהל לקוחותינו. המרכז ישמש את קהל המטיילים והמשפחות המחפשים המלצות והצעות למסלולים ואטרקציות באזור הצפון. אנו מברכים את השותפים לעשייה עמותת התיירות בעמקים, החברה להגנת הטבע, קק"ל, ועיריית יוקנעם ומאחלים הצלחה".