רזאל ומאיר קובעים חברותאערוץ 7

לאחר 15 שנה בהן הופיע לבדו היוצר והזמר אהרון רזאל עכשיו הוא יוצא למסע הופעות משותף עם העיתונאי ושדרן הרדיו, ידידיה מאיר.

בין כתיבת השירים, רזאל מנסה לקבוע גם את מושבו בבית המדרש ומנסה לשלב בין השניים.

מאיר מספר לערוץ 7 על החיבור עם רזאל, "אני יו"ר המועדון המעריצים של רזאל בירושלים", הוא אומר בחיוך, "הייתי במופע שלו בצוללת הצהובה וכולם יודעים שעיתונאים מקבלים כרטיסים בחינם כדי לקדם את המופע... אבל אי אפשר לבוא לכל המופעים אז לקחתי שלב קדימה ופניתי לרזאל ואמרתי לו שאני אעלה איתו לבמה וזו הדרך הכי בטוחה להיות בכל המופעים...".

רזאל מספר על החיבור עם מאיר, "אני מאמין בדברים טבעיים, אני אדם זורם וזרמתי להפקה הזאת. חשוב לי שאנשים ישמעו את הסיפורים והמסר או הדמעה מאחורי כל שיר". רזאל מוסיף, "בחיים לא עשיתי מופע כזה. אני ממש מתרגש. אני עובד בימים אלה על התקליט הבא אבל אני צריך לדבר עם הראש כולל שלי שישחרר אותי לסיים אותו".

רזאל מאמין שמוזיקה מגיעה לכל המגזרים ולכל הקהלים לא רק לבחורי הישיבה. מאיר מוסיף, "מבחינתי טוב הוא החיבור בין דתיים לאומיים לחרדים - אין דברים כאלה. אין ספק שמדובר בהרפתקה".

המופע בא בעקבות האלבום המצליח "קבעתי את מושבי" שיצא לפני מספר חודשים. כעת בכל מופע יהיה אומן אורח אחר: שולי רנד, יצחק מאיר, יונתן רזאל ועוד.  

המופע הוא בעצם מסע מוסיקלי לאורך כל שנות היצירה של רזאל וידידה מאיר ישפוך אור על הסיפור שמאחורי השירים והצלילים. אחד הדברים המרגשים במופע היא דווקא המחרוזת בתחילת המופע שרזאל הלחין.

מופעים: יום שני הקרוב (26.8) בהיכל התרבות של יד בנימין. יום רביעי (28.8) ז'ראר בכר בירושלים.

ביום חמישי (29.8) תיאטרון היהלום ברמת גן עם שולי רנד. אתם מוזמנים.