חברי מרכז מפלגת האיחוד הלאומי-תקומה התכנסו אתמול בערב (ד') לדיונים וסקירת ביניים של חברי הכנסת.

בתחילת הכינוס הציגו חברי הכנסת של המפלגה סיכום של פעילותם מהבחירות הכלליות ועד כה. חברי המרכז העלו הצעות לסדר ורעיונות לשיפור ושימור מטרותיה של המפלגה.

בסופם של הדיונים שהתקיימו בבית ההארחה בית וגן בירושלים, בחרו חברי המרכז והח"כים את שמותם של חברי המרכז החדשים מתוך רצון להרחיב את מרכז המפלגה, לרענן ו"להצעיר". הכנסתם של חברי המרכז החדשים תתבצע בשתי פעימות - הראשונה, בהצבעה שנעשתה אתמול, והשניה תתבצע לאחר הבחירות לרשויות המקומיות.

הכינוס נערך בנוכחותם ובהשתתפותם של הרב דב ליאור, הרב חיים שטיינר, הרב איסר קלונסקי ובהשתתפות חברי הכנסת של המפלגה- השר אורי אריאל, סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן, ח"כ זבולון כלפה וח"כ אורית סטרוק.

מנכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי-הבית היהודי, נחי אייל, אמר "אני מברך את חברי המרכז החדשים על הצטרפותם למפלגה. המטרה העיקרית שלנו היא להרחיב את מרכז המפלגה ולהעצים את הפעילות למקסימום של עשייה למען הכלל. ההחלטה על הרחבת המרכז נבעה מתוך הבנה שעמוד השדרה האידיאולוגי שלנו מושתת על ערכי התורה העם והארץ. בהחלטה זו אנו יכולים לפנות ולהרחיב את הקהל הגדול של אוהבי התורה והארץ, הרואה עין בעין עם ערכי המפלגה".

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל בירך על הרחבת השורות, "המפלגה שלנו משלבת אנשי תורה ישרים שפועלים לשם שמים למען העם והארץ. אנו מאמינים כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ומרחיבים את השורות באנשי תורה ועשייה שמשלבים עשייה חברתית ודאגה לכל יהודי, יחד עם נאמנות לתורה ומצוות. אני שמח על הצטרפותם של כל חברינו החדשים שמאמינים בעקרונות המפלגה ובע"ה עוד נלך ונגדל לטובת כלל עם ישראל".