קצת נעלב. לפיד
קצת נעלב. לפידפלאש 90
יו"ר יש עתיד מפרט בדואר אלקטרוני לבוחריו את הישגי המפלגה מאז הקמת הממשלה ועד היום.
 
"הקיצוץ בקצבאות הילדים, שנכנס השבוע לתוקפו, מהווה בעצם את אקורד הסיום של התקציב, וגם של חמישה חודשים סוערים במיוחד, שבהם התברר לכולם ש'פוליטיקה חדשה' פירושה שאתה מתכוון לכל מה שאמרת", מציין לפיד.

"כן, התכוונו כשאמרנו שהגיע הזמן להקים ממשלה בלי המפלגות החרדיות. ניהלנו מו"מ קואליציוני קשוח כדי שזה יקרה. התכוונו כשאמרנו שלא יהיו פה יותר ממשלות של 35 שרים וסגני שרים. בממשלה הנוכחית יש 21 שרים, ובבאה אחריה יהיו רק 19 בגלל שינוי שיטת הממשל שהובלנו".
 
לפיד מציין בין השאר את החוק שעבר בממשלה ואחרי שיעבור בכנסת יביא לגיוסם של 70% מהצעירים החרדים בשלוש השנים הקרובות. "התכוונו כשאמרנו שצריך להעביר את המדינה מתרבות של קצבאות לתרבות של עבודה".

לפיד מציין כי מפלגתו פעלה לקיצוץ עמוק בישיבות וקצבאות הילדים, "אבל הקמנו קרן לבטחון תזונתי של 200 מיליון שקל והוספנו 70 מיליון שקל כמענקי עבודה לאנשים עובדים שנמצאים מתחת לקו העוני". לפיד מציין כי בין השאר בוטל חוק נהרי וכי מי שלא ילמד לימודי ליב"ה לא יתוקצב.

עוד הוא מציין כי הוסיף 500 מיליון ש"ח לטיפול בניצולי השואה. "התכוונו כשאמרנו שאנחנו לא פוחדים לטפל גם בנמלים, בחברת החשמל, באל על". לפיד הוסיף "התכוונו כשאמרנו שאנחנו המפלגה של החינוך ונבטל את בחינות המיצ"ב ואת רוב הבגרויות. הוספנו 8.5 מיליארד שקל לתקציב החינוך, ביטלנו את המיצ"ב, אנחנו מתחילים בתהליך עומק של צמצום הבגרויות".
 
לפיד טוען כי בזכות שרי המפלגה מנהלת לבני משא ומתן מדיני עם הרשות הפלסטינית.