צוותי מד"א הוזעקו הבוקר (שני), מעט לאחר השעה 7:00 בבוקר לדירה ברח' עין גדי בשכונת ארנונה בירושלים, בעקבות דיווח על אישה ו-2 ילדים שנמצאו דקורים בכל חלקי גופם.

פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של ילד כבן 7 וילדה כבת 5 שנמצאו בדירה כשהם ללא רוח חיים עם סימני אלימות בפלג גופם העליון.

בסמוך אליהם נמצאה כאמור אישה כבת 40 כשהיא בהכרה מעורפלת עם חתכים בפלג גופה העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם.

מבירור ראשוני שנערך בזירה עולה, כי האשה שמצבה קשה היא אמם של שני הילדים שמותם נקבע. במשטרה חושדים שמדובר במקרה של רצח והתאבדות.

פאראמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום מספר: "הוזעקנו לאירוע של דקירות, כשהגענו לדירה נתגלה לעינינו מחזה מחריד, בסלון שכבו ילד כבן 7 ובמרחק לא גדול ממנו ילדה כבת 5, הם נמצאו עם סימני אלימות קשים בפלג גופם העליון, שניהם היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, ניסינו לבדוק האם עוד ניתן להציל אותם אך הם היו ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. באותו החדר נמצאה אישה כבת 40 כשהיא עם סימני חתכים בפלג גופה העליון, היא הייתה בהכרה מעורפלת ולא ניתן היה לתקשר איתה, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם כשהיא במצב קשה מורדמת ומונשמת".