נפרד. אהוד בנאי
נפרד. אהוד בנאיפלאש 90

ביטל את הביטול. הזמר והיוצר אהוד בנאי הודיע אחר הצהריים (רביעי) כי הוא חוזר בו מביטול הופעתו בסוסיא בדרום הר חברון ביום ראשון הקרוב בערב והוא מבקש להגיע להופעה כמתוכנן.

בנאי וראש מועצת הר חברון צביקי בר חי פרסמו לפני זמן קצר הודעה משותפת בה נאמר "על פי היהדות, חג הסוכות היווה בימי קדם, חג של שלום עולמי במסגרתו כל עמי תבל עלו לירושלים לבית הבחירה על אחת כמה וכמה שחג זה מחייב את כולנו בני העם היהודי בסובלנות ופתיחות ובמאמץ לקיים שלום פנימי בינינו", כתבו השניים.

"ביומיים האחרונים הוצפנו במאות פניות מכל שלל הדעות והעמדות הפוליטיות ,שהפצירו בנו לקיים את המופע, אף על פי, למרות ואפילו בגלל הסערה שהתרחשה, סערה שלא התכוונו או כיוונו אליה בשום צורה ואופן. התרגשנו לגלות, שהרוב הדומם בדרך כלל, הוא סבלני, חכם, ובעיקר שואף לשלום קודם ולפני הכל בינינו לבין עצמנו. בעקבות גל התגובות, בהחלטה משותפת של אהוד בנאי וצביקי בר חי ראש מועצת הר חברון, הוחלט לקיים את המופע במועד ובמקום שנקבע מראש, יחד עם מופע  של בועז שרעבי , וכך להעביר מסר של קירוב לבבות".

"אנו שמחים ומברכים על ההחלטה ומקווים שתגביר אהבת חינם", נאמר בסיום ההודעה.

כזכור, בנאי ביטל השבוע את ההופעה המתוכננת לאחר שארגוני שמאל קיצוניים ופלסטינים הפעילו עליו לחץ כבד. הוא אף ניסה לרצות אותם והבטיח להם הופעה חינם לתושבים הפלסטינים. בסופו של דבר נכנע הזמר ללחצים והודיע על ביטול ההופעה. המועצה האזורית הר חברון חיפשה זמר חדש ובועז שרעבי נענה בשמחה לבקשה, "אני מופיע בכל מקום שיש בו יהודים וישראלים, ומשאיר לפוליטיקאים לטפל בפוליטיקה. אשמח להמשיך לשיר ולשמח את עם ישראל בסוסיא כמו גם בכל מקום אחר. שנה טובה וחג שמח".

כאמור אחר הצהריים הודיע בנאי כי הוא חוזר בו - כעת יופיעו ביום ראשון בערב למרגלות בית הכנסת העתיק בסוסיא שבהר חברון גם בועז שרעבי וגם אהוד בנאי.