גרשון מסיקה
גרשון מסיקהצילום: פלאש 90

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה קורא שוב, בעקבות רצח החייל, למערכת הביטחון לסגור את הפרצות שבין הישובים היהודים לכפרים הערביים.

"לצערי הרצח הזה היה צפוי.  והוא משקף את אוזלת ידה של מערכת הבטחון בכל הנוגע לסגירת הפרצות בגדר בין שערי תקווה לכפרים הערביים. פרצות המאפשרות מעבר חופשי של ערביי הכפרים ביוש לא רק פנימה כפי שקרה עתה אלא גם החוצה לתוך שטחי הקו הירוק", אמר מסיקה הערב.

"מחלקת הבטחון במועצה האזורית שומרון  מתריעה מזה שנים בפני גורמים במערכת הבטחון בנושא והנושא אינו מטופל. הן בעניין הגדר והן בעניין נסיעת מאות פלשתינים על אוטובוסים ישראלים מהשומרון לכיוון תל אביב וחזרה, דבר המאפשר שהיית שבחים בתוך תחומי הקו הירוק. אנחנו דורשים מהצבא וממערכת הבטחון להתעשת ולטפל בבעיות שכן אסון נוסף הוא רק עניין של זמן".

הלווייתו של סמל תומר חזן מבת ים, אשר גופתו נמצאה הבוקר באזור יהודה ושומרון, תיערך מחר בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בחולון.

חזן נרצח על ידי המחבל נידאל אעמר מכפר בית אמין כדי "לסחור" בגופתו עם ממשלת ישראל ולהביא לשחרור אחיו, איש תנזים שנידון ל-30 שנות מאסר בכלא הישראלי בגין מעורבותו בפיגועים