עם הגמרא
עם הגמראחזקי עזרא

התכנסויות, סעודות הילולא ועצרות חיזוק יתקיימו בארץ וברחבי העולם אי'ה בליל ז' חשון, יומא דהילולא ה – 80 של מרן רשכבה"ג מחולל ה"דף היומי" הגאון רבי יהודה מאיר שפירא זצוק"ל.

על ההיערכות דיווח יו"ר "מרכז מורשת מרן הרב מלובלין" זצוק"ל הרב א. בקנרוט, לחברי מועצת הנשיאות העולמית שע"י "המרכז" שקיבלו דיווח מפורט על היערכויות בכל אתר ואתר, לציון שנת השמונים לפטירתו של מי שפעל שלא תשכח תורה מישראל וחולל את לימוד ה"דף היומי" בעולם ובמסירות נפש הקים את ישיבת "חכמי לובלין".

יו"ר מועצת הנשיאות העולמית שע"י "מרכז מורשת מרן הרב מלובלין" הרב חיים מילר, דיווח על הפניות מכל רחבי העולם, לשלוח נציגות לאירועים שיתקיימו אי"ה בליל ז' חשון, ואף התעניינות עצומה אודות השגת ספרים אודות בעל ההילולא.

כמו"כ, קיימת הערכות במוסדות החינוך, ואף יוצגו מיצגים המתארים את מסירות נפשו של מרן בעל ההילולא זצוק"ל במיצג שערכו ב"גנזך קידוש השם" ומיצג אור קולי מפעים ומרגש, "דף של ספינה" הסוחף את הצופים בו 80 שנה אחור.

המיצג שיצא בעברית ובאנגלית, מיועד לכל הגילים, לבנים ולבנות והוא הוצג בסמינרים, בהשתלמויות, קמפים ובתלמודי תורה ובפרט בימים ובשעות של פגרא.

כמו כן דווח, כי בוצעו עבודות תשתית וניקיון לדרך המובילה לאוהל שעל ציונו של מרן רבי יהודה מאיר שפירא זצוק"ל, ב"הר המנוחות", כאשר חב' "אגד" תתגבר את ה"קוו" למקום בערב ההילולא וביום שישי שלמחרת, ולבאים ברכבים פרטים ישנה חניה ענקית, שבמרכזה שירותים וברזיות להמונים שיגיעו לציון.