שדה פרגים בשומרון
שדה פרגים בשומרוןמציורי דוד פיש

דוד פיש, פיזיקאי ומהנדס אלקטרואופטיקה במקצועו, שלח ידו בציור מאז היותו ילד. בשנים האחרונות הוא הרגיש שהוא רוצה לחשוף את היצירות שלו לציבור הרחב ופנה לוועדת התערוכות בהיכל התרבות במודיעין. לאחר בחינה קצרה הם החליטו לקבל את תערוכת האמן האלמוני.

לדבריהם מדובר ביצירות מרהיבות ויש לאפשר לציבור ליהנות מהן. דוד פיש מצייר בסגנון נטורליסטי ומוסיף נופך משלו לציורים השונים. מכניס את התחושות שלו המתעוררות למראה הנוף אל תוך הציורים. בין הציורים: ציורים של יצהר מבעד לשיבולים, הרי שומרון בדמדומים, ברקן מעל נחל שילה ועוד.

 פיש מספר: "הציור הוא חלק ממני ואני מצייר למעשה את התחושות שלי. אך אני מודה שכאשר אני בא לצייר את נופי השומרון יש לי מטרה נוספת: לחשוף בפני הציבור את השומרון היפה, השומרון הפחות מוכר על נופיו עוצרי הנשימה, דרך פריזמה אמנותית".

גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון, מתייחס גם הוא לתערוכה ואומר: "האמנות היא חלק בלתי נפרד מהתחדשותו של עם בארצו. יש בכוונתנו להמשיך לעודד אמנות ואמנים בשומרון, שהוא לא ספק המקום המתאים ביותר לאמנים בשל השקט, המרחבים הפתוחים, והנוף והיופי יוצאי הדופן".  

התערוכה מציגה כאמור בהיכל התרבות במודיעין ותנעל ב 31.10.13. ניתן לבקר בתערוכה בימים א' – ה' בין השעות 9:00 עד 20:00 ובימי ו' מ-9:00 ועד 13:00.