במסגרת סיור שהתקיים בת״א ביוזמת רשימת הבית היהודי בעיר (שגב) ביקר סגן שר החינוך ח"כ אבי וורצמן במספר מוסדות חינוך בעיר ונפגש עם ראש העיר רון חולדאי. 


בתיכון צייטלין בראשות הרב צורי דביר אמר וורצמן "שמחתי מאוד לגלות כי בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית באחוזי מקבלי הבגרות בבית הספר ל94% שהוא מהגבוהים בת״א. תיכון צייטלין מסמל עבורי את העובדה שאפשר לשלב לימודי יהדות עם מצוינות תוך שמירה על ערכים של נתינה ודרך ארץ".


בהמשך ביקר בישיבה לאומניות בר אילן, בראשות הרב בני פרל, ובאולפנית ת״א בראשות הרבנית יפה מגנס ונדהם לגלות כי שני המוסדות אינם נתמכים כלל על ידי עיריית תל אביב.


"ישיבת בר אילן משלבת בהצלחה יתרה לימודי אומנות, מוזיקה, ולימודי פיזיקה וכימיה ברמה גבוה בשילוב עם לימודי קודש. הישיבה ממוקמת במרכז ת״א ומאגדת בתוכה תלמידים מכל רחבי העיר, צפון ודרום גם יחד. 


כך גם אולפנית תל אביב. לא יתכן כי שני מוסדות חשובים ומרכזיים ככ בציונות הדתית אינם מקבלים הכרה ותמיכה של עיריית תל אביב. המרקם הייחודי של העיר זקוק לגוון המיוחד שמביאים אתם מוסדות אלה. אני מתכוון לפעול במרץ כדי שהעוול הזה יתוקן בהקדם".


בהמשך נפגש סגן השר וורצמן עם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בליווי ראש רשימת הבית היהודי בעיר וחבר המועצה שמואל גפן.

את הסיור ליוו אסתר אורנבוך, המפקחת על החמ״ד במחוז ת״א, נציגי מחלקת החינוך של העירייה,  צבי יהודה דיקשטיין, מס' 2 ברשימת הבית היהודי, משה מדמון יו"ר הסניף, וחבר מועצת הסניף אבשלום בן דוד. 
 
אחד המשתתפים בסיור סיפר לערוץ 7 כי נעשים מאמצים לשכנע את ראש העיר לסייע למוסדות הציוניים בעיר ולהרחיב את הפעילות הציוניות, "מסיבות מסויימות מתקשה חולדאי לסייע". נציגי הבית היהודי בעיר הבטיחו לפעול ככל הניתן לחיזוק מערכת החינוך הדתית ציונית בעיר.