יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, הגיע לחגיגות הניצחון של ללו זוהר, מועמד הבית היהודי לראשות קרית מלאכי שניצח את מועמד הליכוד.

"הבית היהודי הגיעה לפריפריה והפריפריה הגיעה לבית היהודי", אמר בנט, "זהו ניצחון נוסף של הבית היהודי, שהפכה הלילה להיות המפלגה החברתית של ישראל".

השר בנט הוסיף כי "הוכחנו שמי שהיה קרוי ישראל השניה הוא בשבילנו ישראל הראשונה. קרית מלאכי כמו שדרות לקחו את עצמם בידיים ואנחנו מתחייבים להמשיך ולתמוך בהן לאורך כל הדרך".

יו"ר הבית היהודי בירך מוקדם יותר את אלון דוידי על נצחונו בשדרות. "הציונות הדתית עשתה הלילה היסטוריה בשדרות. בן הציונות הדתית אלון דוידי שניצח הערב יצעיד את שדרות למקומות שמגיע לתושביה להגיע אליהם. הבית היהודי שתמך בדוידי יחד עם הליכוד יתמוך בשדרות ובפריפריה כולה גם בהמשך הדרך. זוהי בשורה חשובה לעם ישראל כולו", הדגיש בנט.

שר השיכון אורי אריאל אמר בעקבות נצחונם של זוהר ודוידי כי "הבית היהודי נפתחת לקהלים חדשים גם בבחירות המקומיות. חלק ניכר מרשימות הבית היהודי חיזקו את כוחם. זהו הישג משמעותי לציונות הדתית שלוקחת אחריות על כלל המדינה ומציבה יד חזקה על הגה השלטון".