יאיר רביבו
יאיר רביבויגאל בוקובזה

עו"ד יאיר רביבו, ראש העיר לוד שנבחר לתפקיד בשבוע שעבר, שיגר היום (א') מכתב לחברי הגרעין התורני, הבטיח לסייע ככל האפשר והודיע על מינוי אנשים מהגרעין לתפקידים בעירייה.

"ברצוני להודות לכם מקרב לב על התמיכה וההתגייסות המיוחדת והיוצאת מן הכלל, לטובת העיר בראש ובראשונה, ולטובת בחירתי", כתב רביבו. 

רביבו ציין כי נצחונו בבחירות נשען באופן משמעותי על תמיכת אנשי הגרעין התורני. "אני חש אסירות תודה מיוחדת על כל זה וחש את השותפות הטבעית לדרך ולאידאל לו כולנו שותפים יחדיו מזה שנים, להעלאת העיר לוד על דרך המלך להיות עיר ואם מכובדת בישראל".

ראש העיר הטרי בירך את 'הבית היהודי' על שקיבלה שני מנדטים בבחירות. "אני מברך את סיעת הבית היהודי על הישגה המרשים מזה שנים ומתכוון למנות את העומד בראשה, חברנו יוסי הרוש לסגן ראש העיר. כמו כן בכוונתי לפעול למינויו של חבר הגרעין אהרון אטיאס, לתפקיד מנכ"ל העירייה", הודיע רביבו.

עם פרסום תוצאות הבחירות קרא רביבו לאחדות בעיר נוכח מערכת בחירות סוערת במיוחד. "אני מבקש מכולם, להתנהג כמנצחים, בכבוד, באחדות ובחמלה, כי יש לנו עיר לנהל בחמש שנים הקרובות. אני אוהב את כולם", אמר.

המועמד שהובס יורם מרציאנו הביע פליאה על הדברים ומסר בתגובה "עוד לא יבש הדיו מתוצאות הבחירות והנה זה שצעק בכיכרות 'אצלנו לא מחלקים ג'ובים' האיש הישר כמו סרגל מוכיח שעל המשטרה להיכנס לעובי הקורה ולבדוק את שוחד הבחירות שהתחייב רביבו לגרעין התורני והשוחד הוא מינוי שני תושבים מהגרעין לתפקיד בעירייה. אני מבקש ממשטרת ישראל לחקור את הדברים".