ג'רמי לוין
ג'רמי לויןפלאש 90
מנכ"ל חברת התרופות "טבע", הד"ר ג'רמי לוין, התפטר מתפקידו. מנהל הכספים של החברה, אייל דשא, יחליף את לוין באופן זמני.

לוין הכחיש אתמול את הדיווחים על סיום תפקידו, ככל הנראה על רקע חילוקי דעות וסכסוך מתמשך עם דירקטוריון החברה והעומד בראשה פיליפ פרוסט.

יו''ר הדירקטוריון פרוסט הודה לד"ר לוין על תרומתו ל"טבע" במהלך השנתיים האחרונות. "הדירקטוריון וצוות ההנהלה מחויבים לחלוטין ליישום האסטרטגיה של 'טבע', הכוללת פיתוח תרופות חדשות, ביצוע רכישות אסטרטגיות, הקמת מיזמים משותפים וההאצה המתוכננת של תכנית הפחתת העלויות של החברה".

לוין אמר הבוקר כי "מאז שהצטרפתי לטבע, ביצענו התקדמות אדירה בהתוויית מסלול חדש עבור החברה. אני מאחל לחברה ולעובדיה, אותם אני מעריך עמוקות, הצלחה מלאה. אני נושא עיניי להגשים הזדמנויות חדשות אשר בהן אוכל להמשיך ולרתום את ניסיוני ולתרום להתפחותה של תעשיית הפרמצבטיקה העולמית".

דשא מסר כי "יש לי את מירב הבטחון ביכולתה של הנהלת טבע ועובדיה להגשים את יעדינו ולהוציא אל הפועל את האסטרטגיה אשר התווינו עבור החברה. עמיתיי להנהלת טבע ואני נמשיך להוביל את החברה לביצועים ותוצאות, תוך שיתוף פעולה מלא מצד דירקטוריון החברה, למען המטופלים שלנו, בעלי המניות, הלקוחות והעובדים".

ענקית התרופות תפרסם מחר את הכוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2013, על רקע תוכנית הפיטורים עליה דווח בתחילת החודש וכוללת פיטורי 10% מכוח העבודה של החברה.

בכניסה לפגישה שנערכה לאחרונה בין לוין ויו"ר ההסתדרות עופר עיני הבהיר מנכ"ל "טבע" כי החברה תתמוך ותסייע ל"אלה שיצטרכו לעזוב" והבטיח כי "הלב של טבע בישראל וישראל בליבה של טבע".
 
מנכ"ל טבע: נדאג לאלה שיעזבו