מעל מאה בני אדם קיימו אמש (מוצאי שבת) עצרת תמיכה וחיזוק מול חומות כלא איילון ברמלה, בו עצור בעז אלברט מאז נעצר במהלך חג הסוכות, כשסירב לכבד את הצו הצבאי-מינהלי שהורה על הרחקתו מכל תחומי יו"ש ללא משפט.

בתקופה האחרונה דחו בית משפט השלום ובית המשפט המחוזי את דרישת המשטרה, לעצור את אלברט עד תום משפטו, בו הוא מואשם בהפרת צו אלוף. בתי המשפט התירו לבעז להשתחרר למעצר בית מחוץ ליהודה ושומרון, אך אלברט סירב. 

אלחנן אלברט, אחיו של בעז הסביר השבוע, כי "בעז לא מקבל את הדבר הזה, והחליט מבחירה להישאר בכלא עד שיגמר הסיפור של הצו. בעז אומר פה בצורה מאוד ברורה שהצו האלוקי עומד מעל צו האלוף ולכן הוא לא יקבל את זה שאומרים ליהודי לא להיכנס ליהודה ושומרון, לא להיכנס הביתה". 

במהלך העצרת הערב שהתקיימה ברחבת הכניסה למתחם הכלא,נשאו חברים ונציגי המשפחה דברי חיזוק. המשתתפים קראו לבעז קריאות עידוד באמצעות מערכת ההגברה, והמשיכו בריקודי שמחה עם הראל טל ולהקתו, לכבוד ראש חודש ומלווה מלכה. 

בחודשים שקדמו למעצרו של אלברט הגיעו לביתו שביצהר שורת רבנים בכירים ומספר רב של חברי כנסת, להביע בו תמיכה ובכך שבחר להישאר בבית ולא לכבד את הצו המנהלי.