ערבי כפיה
ערבי כפיהצילום: פלאש 90

עליה מדאיגה מאוד בכמות בקשות העזרה מצד נערות שיצרו קשר עם ערבים. כך מדווח ארגון להב"ה.

על פי הנתונים, בשבועיים האחרונים, התקבלו במוקד החירום של להב"ה יותר מ-50 פניות, בהן גם פניות של ילדות בנות 12. הפניות התקבלו מערים ברחבי הארץ ומישובים ביהודה ושומרון, כמו גם מאות בנות שירות לאומי.

בעקבות כך, מנכ"ל הארגון, בנצי גופשטיין, שיגר מכתב לרבנים ולראשי ישיבות, בו הם התבקשו להכריז על השבת הקרובה, בה נקרא בפרשת השבוע על מעשה שכם דינה, כעל 'שבת עולמית למאבק בהתבוללות ולתרומות לגופים הפועלים בנושא חשוב זה'.

במכתב צויין כי "לצערנו, בתקופה האחרונה אנו שומעים יותר ויותר על נערות, ממשפחות טובות, מכל המגזרים שנופלות ויוצרות קשרים עם גויים".

"אנו קוראים לרבני הקהילות לעסוק בשבת זו בנושא ההתבוללות ובחומרתו ולהתריע מפני סכנת ההתבוללות שמפילה ברשתה מאות בנות יהודיות בשנה ואשר אין מגזר, מעמד חברתי, עדה או אזור בארץ החף ממנה".

על המכתב חתמו הרב שמואל אליהו, הרב דוד מאיר דרוקמן, הרב רצון ערוסי, הרב דב ליאור, הרב ישראל אריאל, הרב יצחק גינזבורג, הרב גדעון פרל, הרב דוד דודקביץ', הרב יהודה קרויזר, הרב יהושע שפירא, הרב יצחק שפירא, הרב יהושע מרדכי שמידט, הרב יואל קטן, הרב חגי בר גיורא, הרב שלמה רוזנפלד והרב יחזקאל קופלד.