בניזרי לאחר שחרורו
בניזרי לאחר שחרורופלאש 90

האסיר המשוחרר, שלמה בניזרי (ש"ס), תקף היום בחריפות את שר השיכון, אורי אריאל, לאחר שפירסם מכרז לבניית אלפי יחידות דיור ביהודה ושומרון.

בשיחה עם אתר "כיכר השבת" טען כי אריאל עשה מעשה חבלה, ואף הגדיר אותו "פירומן" וחסר אחריות.

"הוא כמו כל החברים שלו, הם פירומנים - אנשים שעושים הצתות מכוונות, זה אורי אריאל וחבריו. הם אנשים חסרי אחריות", תוקף בניזרי, "מדינת ישראל באמת מתמודדת עם בעיות מאוד קשות, כמו שאמר ראש הממשלה, במקרה הזה הוא צודק, אנחנו מתמודדים עם הבעיה של הגרעין האירני, וגם הכול זה מה שנקרא בתאוריה".

"שום תועלת אין מהם, הם רק עושים נזקים כמו החברים של עוכרי עצי הזיתים שהולכים ופוגעים, אין שום עניין ללכת ולהתגרות באומות העולם, זה ממש ככה לעבור על דברי חז"ל, הבית היהודי זה רק נזקים".

בניזרי סבור כי אם ש"ס הייתה חלק מהקואליציה, הנזק לא היה נגרם. לדבריו, "הבית היהודי" חייבים שמירה ממפלגה דתית נוספת: "אסור שהם יהיו לבד בקואליציה בלי שאף מפלגה דתית צמודה אליהם כדי שיתנו להם את דעת התורה, הם אולי יודעים לעבוד בשטח לבנות בניינים אבל אין להם דעת תורה, יש להם דעת רחוב, חסרי רגש".

"החבר שלו מהקואליציה הגדיר אותו, השר פרי אמר היום שהוא עשה מעשה חבלה, מי שהגדיר אותו מחבל זה פרי", מצטט בניזרי ואומר כי הוא מסכים עם האמירה החריפה הזו, "וכשאומרים כך זה נקרא שהוא מחבל, ואני בוודאי מסכים עם זה, אין ספק בכלל, אם פרי אומר אני יכול להתווכח?".
 
בניזרי, מאז שחרורו מהכלא, מרבה לתקוף את הציונות הדתית ומנהיגיה. הוא ריצה עונש של מאסר בפועל לאחר שהורשע בעבירות חמורות בהן קבלת שוחד, הפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט וקשירת קשר לביצוע פשע.