סטרוק בביקור חיזוק אצל בועז אלברט

חברת הכנסת אורית סטרוק הגיעה הבוקר (ראשון) לכלא איילון על מנת לבקר את בועז אלברט הנמצא בכלא מאחר ולא הסכים לקיים את צו ההרחקה המנהלי שהוצא לו על ידי אלוף פיקוד מרכז.

ח"כ סטרוק סיפרה כי מצב רוחו של אלברט מרומם והוא מתחזק מהתמיכה הציבורית, "אני שמחה להגיד שמצאתי את בועז במצב מצוין. הוא חזק, שמח בחלקו, אין לו רגע אחד של פקפוק בצדקת דרכו. הוא ביקש ממני להעביר את המסר שהתמיכה של הציבור בו שמתחדשת בכל מוצ"ש, התמיכה באשתו שמגדלת את הילדים, הציבור ששולח מכתבים ועוזר בחווה מאוד מאוד מחזקת את רוחו. צריך לזכור שהוא יכול לצאת בכל רגע אם יתחייב לקיים את צו ההרחקה".

סטרוק הסבירה כי מטרת ביקורה מלבד חיזוקו של אלברט היא העלאת המודעות הציבורית לחוסר המוסריות בכלי ההרחקה המנהלית, "בעוד שלושה שבועות נקיים דיון בכנסת על הנושא הזה ביוזמתו של יו"ר הקואליציה יריב לוין וביוזמתי".

"שופטי בית המשפט העליון כבר קבעו כי הרחקת אדם מביתו צעד דרקוני וקשה ודרסטי והם דיברו אז על אדם שסייע למחבל מתאבד... קל וחומר לאדם שאין נגדו שום בעיות. בועז לא נחקר בשלוש השנים האחרונות אפילו פעם אחת במשטרה. הטענה העיקרית היא מאמרים שפרסם באינטרנט. אני לא תמיד מסכימה עם דעותיו אבל אני בהחלט חושבת שיש לו את הזכות המליאה להביע אותן, ובוודאי שאם לא יהיה בביתו ביצהר צו ההרחקה לא ימנע ממנו להביע אותן. צו ההרחקה הוא עקום וחסר כל הצדקה וחסר כל יכולת להתמודדות. אומרים לאדם 'אתה מורחק' ואין לו יכולת להתמודד מול ראיות, כתב אישום, וזו בעצם ענישה ללא משפט. אני אפעל בכל כוחי כדי להפסיק את השימוש בכלי הזה".