מסביר מגמות. אבו מאזן
מסביר מגמות. אבו מאזןרויטרס

הורים שכולים שיגרו היום (שני) מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו והזהירה אותו מפני הגעת אבו מאזן לירושלים. 

"שמענו בצער רק את קריאתך לאבו מאזן היושב במוקטעה ברמאללה להגיע לכנסת בירושלים כאורח שלך לנאום, כאילו לא די לנו משחרורי המחבלים אותם אתה מוביל כראש ממשלת ישראל אתה כעת גורם לנו שברון לב נוסף ומזמין את מי שדרש את שחרורם ויוצר להם מעמד גבורי האומה הפלסטינית בשורת קבלות פנים המוניות וממלכתיות ומעניק להם דרגות בכירות ומענקים נדיבים".

בהמשך הדגישו ההורים כי אם אבו מאזן יגיע, "אנו נדאג להיות שם בשם המוסר והצדק. נדאג גם לכך שהצבור לא ירשה זאת. נחסום אותו בגופינו. ביום שהוא יגיע חלילה נדאג לחסום את הכנסת בדיוק כפי שעשינו עם עוד רבים אחרים בעת שערפאת רצה להגיע לירושלים".

"מכובדנו, אנו מקווים שתיסוג ממחשבה נואלת זו גם ללא צורך שלנו להתייצב בהפגנות מולך ומול שותפך החדש המביש. עבורנו  אם אבו מאזן יעמוד בכנסת -זהו ריקוד על דם קרבנות הטרור שהרגו אנשיו".

"אדוני ראש הממשלה, מילא שפתחת  מו"מ תחת לחץ אמריקאי כבד, אבל מי הכריח אותך להזמין לכנסת את מי שמסמל עבור רבים מאיתנו טרור, רצח ותמיכה ברוצחים".

על המכתב חתמו ד"ר אריה בכרך - אב שכול וראש פורום הורים שכולים באלמגור, מאיר אינדור- פצוע טרור ומנכ"ל אלמגור, שמחה ופנינה מאליק - הורים כולים, ענת כהן -אחות שכולה, יוסי צור - אב שכול ורון קרמן - אב שכול.