up של אל על
up של אל עליחצ

חברת התעופה אל על נכנסת לתחום שיווק הטיסות הזולות.

היום (ג') השיקה החברה את התוכנית ובה הציג המנכ"ל אליעזר שקדי,  את המותג תעופה החדש והדינמי- UP.
"המותג" אומר המנכ"ל "מביא בשורה של התחדשות, שינוי ומענה לצרכים המשתנים של עולם התעופה. בכך, אנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך היותנו קשובים למגוון ההעדפות של קהל הלקוחות . המותג UP  מאפשר ללקוח לבנות את המוצר המתאים לו ולבחור עבור מה הוא משלם. אני משוכנע כי המהלך יביא לשיפור יכולת התחרות שלנו, ירחיב את קהל לקוחותינו ויתן מענה טוב יותר לצרכי הנוסע והכל במחירים שווים לכל נפש".

 UP מציעה ללקוחותיה לבחור את כרטיס הטיסה המתאים להם ביותר, איש איש על פי צרכיו והעדפותיו.

UP Basic  - כרטיס טיסה בסיסי אליו ניתן להוסיף שירותים בתשלום נוסף כגון: כבודה או בחירת מושב מראש.
שינויים בכרטיס הטיסה כרוכים בעלות ובעת ביטול הכרטיס לא ניתן החזר כספי מעבר למתחייב על פי דין.

UP Smart - כרטיס הכולל  במחירו מגוון שירותים: שליחת כבודה, הושבה במחלקת תיירים פלוס/מושב מועדף /מושב במחלקת תיירים על פי זמינות מקומות בעת ההושבה, אירוח בטרקלין המלך דוד בנתב"ג, צ'ק אין בחינם בשדה  ועוד.

בנוסף, ישנה גמישות בתנאי הכרטיס המאפשרת עריכת שינויים וכן ביטול הכרטיס וקבלת החזר כספי מלא, בהתאם לתנאי הכרטיס ובכפוף לכל דין.

הושבה

הרוכשים כרטיס ב- UP Basic - יכולים לבחור מראש להזמין בתשלום של 10$, מקום ישיבה  במטוס, בכפוף לזמינות המקומות הפנויים. ניתן לא להזמין בתשלום מקום ישיבה ולקבל הושבה במטוס בהתאם למלאי המושבים שנותרו.

במידה והנוסע ביצע צ'ק אין online בחינם ולא הזמין מושב בתשלום, עם הגיעו לשער העלייה למטוס הוא יקבל את מקום הישיבה בהתאם למקומות שנותרו.

נוסעי UP Basic יכולים להזמין מושב מועדף בעלות של 50$ או מושב במחלקת תיירים פלוס בעלות של 80$. המחיר המפורסם הוא לנוסע, לקטע טיסה אחד.

מזמיני כרטיס ב-UP Smart זכאים להושבה במחלקת תיירים פלוס, מושב מועדף או מושב במחלקת התיירים בחינם ככל שיש זמינות כאמור במועד ביצוע ההזמנה ובחירת המושב.

ניתן להזמין מקום ישיבה באתר UP, במרכז שירות הלקוחות של UP, אצל סוכני הנסיעות, זאת  עד 4 שעות לפני מועד הטיסה  כמו גם בשדה התעופה.

מומלץ להזמין מקומות ישיבה מוקדם ככל הניתן, על מנת לזכות באפשרות רחבה של בחירה, בכפוף לזמינות מושבים במטוס.

כבודה

כל נוסעי UP יכולים לקחת עמם, ללא עלות, כבודת יד אחת לתא הנוסעים שבמטוס, במשקל של עד 6 ק"ג במידות עד 25*45* 56 ס"מ.  ניתן להזמין ולשלם עבור הכבודה באתר UP, במוקד השירות של UP   ואצל סוכני הנסיעות.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ממשיכים לצבור ולממש נקודות גם בטיסתם ב-  UP (צבירה מופחתת) וכן לממש כרטיסי בונוס..

חברים במעמד כסף זכאים לבחירת מושב חינם במושבי מחלקת תיירים (לא מושב מועדף), בהתאם לזמינות המושבים במטוס במועד בחירת המושב, ולתוספת 10% נקודות מתנה בגין טיסותיהם ב-UP.

בחברה מדגישים שניתן לשנות את תאריך ו/או שעת הטיסה אצל סוכן הנסיעות, במוקד השירות של UP  ובשדה התעופה עבור שינוי תאריך או שעת הטיסה  יגבה תשלום הוצאת כרטיס מחדש.

צריך להדגיש כי המחירים הינם לנוסע לקטע טיסה אחד.המותג החדש ייתן מענה במתכונת  טיסות מוזלות  ל -5 יעדים באירופה: ברלין, בודפשט, קייב, פראג ולרנקה במחיר השקה של החל מ-69$ לכיוון מישראל.

השירות בטיסה

אל על מציעה שתי מחלקות שירות: מחלקת תיירים ומחלקת תיירים פלוס והוא מוענק על פי המחלקה בה אתם יושבים במטוס ולא בהכרח לפי סוג הכרטיס אותו רכשתם. במחלקת התיירים יוכלו הנוסעים לרכוש בתשלום מזון ומשקאות. ניתן להזמין שירותים אלו בעת הטיסה בלבד. במחלקת תיירים פלוס ייהנו הנוסעים מכיבוד ושתייה.
נוסעי מחלקת תיירים פלוס ייהנו ממוצרי נוחות כחלק מהשירות במחלקה – ערכת נוחות, שמיכה, כרית ואוזניות למערכת הבידור.