הרב חיים דרוקמן
הרב חיים דרוקמןאולפני אתרוג

חתן פרס ישראל ויו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא, הרב חיים דרוקמן, מביע אמון מלא ברב מוטי אלון ודוחה את הדרישה לבטל את שיעורי הרב אלון בישיבת אור עציון, בראשה עומד הרב דרוקמן.

"אין שום פגם בתורתו של הרב אלון", אומר הרב דרוקמן בשיחה עם ערוץ 7. "אין סיבה שלא ללמוד ולשמוע שיעורים ממנו".

לדבריו, השופטת חגית מאק קלמנוביץ טעתה בהכרעת הדין, "אף אחד לא היה בחדר חוץ מהמתלונן, אין שום עדות לדברים ואני מאמין לרב אלון לחלוטין, הוא אדם חם שמחבק אנשים ובוודאי אנשים עם בעיות. אולי יאמרו שזה לא נכון או כן נכון אבל זה לא אסור".

הרב דרוקמן משוכנע שהרב אלון ימשיך בפעילותו הציבורית, "כפי שהוא אמר הוא משרת את הציבור שנים רבות וכך ימשיך לעשות בעתיד. לי יש אמון מלא ברב אלון וכפי שאמרתי הכרעת הדין הייתה טעות. בכל הנוגע לפורום תקנה אני לא מעוניין להתייחס".

דבריו של הרב דרוקמן הם בניגוד מוחלט לתלונות הקשות שהתקבלו ב"פורום תקנה" ומאוחר יותר בכתב האישום נגד הרב אלון.

הרב אלון הורשע בביצוע מעשים מגונים בקטין בשני מקרים. השופטת מאק קלמנוביץ' אמרה השבוע בהקראת גזר הדין "אין ספק שעצם התנהלות ההליכים והרשעתו של הנאשם, מהווה פגיעה חמורה ומביאה את הנאשם מאיגרא רמה לבירא עמיקתא". היא הדגישה כי "לנאשם זכויות רבות על פועלו בנושאים שונים".

מלבד שישה חודשי עבודות שירות נגזרו על הרב אלון גם 15 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, וכן פיצוי למתלונן בסך 10,000 ש"ח שישולם בתוך 3 חודשים.

הרב מוטי אלון בבית המשפט בירושלים