בקעת הירדן
בקעת הירדןצילום: פלאש 90

ח'אלד אל-אזבט, הדובר הרשמי של ארגון הטרור, ועדות ההתנגדות העממית, תוקף (23 בדצמבר) את המו"מ בין ישראל לרשות הפלסטינית.

אזבט מכנה את המו"מ "מזימה חדשה" בחסות אמריקנית ובינלאומית שנועדה לבין לגיבושו של הסכם מדיני בדרך של ויתור על הזכויות ועמדות היסוד הפלסטיניות, שיהיה בבחינת "אסון (נכסה) חדש" עבור העם הפלסטיני.

בהודעתו מציין אזבט, כי ארגון ועדות ההתנגדות העממית ימשיך במאבק בתוך גבולות "המולדת הגזולה פלסטין" וכי "הרובים שלנו יוסיפו להיות מכוונים לעבר האויב הגזלן (של האדמה הפלסטינית)".

"אנו מברכים על כל פעולות המאבק הפלסטיני בלב אדמותינו הכבושות משנת 1948 ובגדה הכבושה ואלה היוצאות מעזה המבטאת את האומץ, הכבוד והניצחון, שכן האויב אינו מבין אלא את שפת הכוח", נאמר בהודעה.

ארגון ועדת ההתנגדות העממית שולל באופן נחרץ את הרעיון להציב כוחות אמריקניים או זרים אחרים על אדמת פלסטין (נידונה הצעה לפרוס כוחות בינלאומיים בבקעת הירדן). "אנו נתייחס לכוחות זרים כלשהם ללא קשר לאזרחותם ולמשימותיהם ככוחות פולשים והמדיניות כלפיהם תהיה זהה לזו שננקטת כלפי האויב הציוני".

"אנו קוראים לרשות הפלסטינית להפסיק את מה שמכונה המו"מ ולפנות מיידית לשולחן הפיוס הלאומי, להשלים את יישום הסכמי הפיוס והאחדות החתומים כדי להתמודד עם האויב הציוני ולשחרר את כל אדמת פלסטין. זה ג'יהאד, ניצחון או נפילה חלל למען דרכו של אללה".