יד ושם
יד ושםקובי פינקלר

עיריית ירושלים תוסיף 2.5 מיליון שקלים למוסדות התרבות בעיר כבר בתקציב הנוכחי לשנת 2013 והשנה יגיע תקציב מוסדות התרבות לשיא של כל הזמנים

ראש העיר ניר ברקת החליט להוסיף כבר בשנת התקציב הנוכחית, שנת 2013, 2.5 מיליון שקלים לתמיכה במוסדות התרבות בעיר. ההחלטה על התוספת התקציבית התקבלה בשיתוף פורום מוסדות התרבות בירושלים והיא תביא את תקציב התמיכה העירונית במוסדות התרבות לסכום שיא של כל הזמנים אשר יעמוד על סך 27.5 מיליון ₪.

התקציב יוענק בהתאם לקריטריונים הקיימים הקבועים בחוק. קצבה זו מתווספת לתקציב התמיכה במוסדות התרבות שחולק בתחילת השנה כחלק מתקציב 2013 ולסכום נוסף אותו מקבלים המוסדות ממשרד התרבות דבר שמעמיד את סכום התמיכה במוסדות תרבות על סך של למעלה מ-50 מיליון שקלים לשנת 2013.

מהלך זה נעשה בהמשך למהלכים רבים אשר מקדמת עיריית ירושלים על מנת לחזק ולעודד את התרבות בעיר, לא רק באירועים ופסטיבלים חד פעמיים, אלא בחיזוק ומינוף העבודה השוטפת של המוסדות הקיימים וכן עידוד יזמי תרבות ואומנות לפעול בבירה.

ברקת ציין כי "ירושלים חזרה להיות בשנים האחרונות בירת התרבות של ישראל. לצד הפסטיבלים והאירועים הגדולים חשוב לנו להמשיך לתמוך ולחזק את עשרות מוסדות התרבות בעיר שמהווים את הבסיס האיתן לתרבות הירושלמית. זהו מהלך נוסף מתוך שורת מהלכים שמקיימת העירייה במטרה להמשיך ולפתח את התרבות כפי שראוי שתהיה בבירת ישראל".