חיילים ובני נוער בפעילות
חיילים ובני נוער בפעילותOU ישראל

חיילים מסיירת מטכ"ל הגיעו לעיר אופקים על מנת לקחת חלק בפעילות של מועדון "דאורייתא" של OU ישראל בעיר.

החיילים והמדריכים קיימו פעילות גיבוש בשיטת ODT ברוח ערכי המנהיגות והגבורה. את המפגש בין בני הנוער ללוחמים יזם רכז מועדון "דאורייתא" באופקים יחד עם אחד מהמדריכים ששירת בעבר ביחידה בשיתוף עמותת "להעז" של בוגרי סיירת מטכ"ל. "בפעילות השתתפו בני נוער רבים שהתרגשו מנוכחותם של החיילים במקום", מספרים המארגנים.

הקשר של מועדון "דאורייתא" ועמותת בוגרי סיירת מטכ"ל החל לפני כשנה כאשר העמותה שלחה את אחת מבוגריה להדריך במועדון כחלק מהמעורבות החברתית של העמותה בפרויקטים הקשורים לנוער ברחבי העיר. בנוסף, פעם בחודש מקיימת עמותת "להעז" אירוע שיא שמאגד את כל הפרויקטים בעיר הקשורים לנוער וחינוך.

"שיתוף הפעולה הזה נותן לחניכים מוטיבציה לשירות משמעותי לצבא", מספר רכז המועדון ואדים שאולוב. "כחלק משלל הפעילויות של דאורייתא ולהעז, יצאנו בעבר לפעילות לילית עם בוגרי היחידה בו ערכו מסע סביב אופקים והם למדו ניווטים, התגנבות, הסוואה בשטח ומיד לאחר מכן עלינו לטיול בצפון שכלל סיור קרבות ועוד".

הרב אבי ברמן, מנכ"ל OU ישראל, מסר "הפעילות של חיילי סיירת מטכ"ל באופקים בהשתתפותם של חניכי "דאורייתא" היא תמצית העשייה של OU ישראל. פעילותה הביטחונית של סיירת מטכ"ל משמשת דוגמא אישית מהסוג המעולה ביותר ומקפלת בתוכה את הערכים למענם גם הארגון שלנו פועל ללא לאות - נתינה, גבורה והתגברות, מיצוי עצמי ושאיפה להגיע הכי רחוק שניתן".