בית משפט. אילוסטרציה
בית משפט. אילוסטרציהפלאש 90

לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב הצפון בן 68 שאיים על שוטרת יחידת להב 433 שייצגה את המשטרה בדיון אתמול בבית המשפט.

מדובר בקרוב משפחה של חלק מהחשודים בפרשת התקנת גז באמצעות רישיונות מזויפים. 

חמשת החשודים, תושבי הצפון, נעצרו אתמול על ידי שוטרי יחידת להב 433 בתום חקירה שערכה היחידה מספר חודשים, בעקבות תלונה של חברת גז גדולה.

מממצאי החקירה עלה חשד כי חברת התקנות גז פרטית מאזור הצפון אשר מספקת שירותי התקנות לחברת הגז הגדולה, העסיקה מספר מתקינים שאינם מורשים, תוך שהם נושאים תעודות מזויפות.

על פי החשד, החברה העסיקה מתקינים לא מורשים שפעלו במסגרת חברה פרטית להתקנות גז וביצעו מאות התקנות כשהם פועלים בניגוד לחוק ובכך מסכנים את הציבור.

בין העצורים, מנהלי החברה ומתקינים, בשנות הארבעים לחייהם, להם מיוחס חשד לביצוע עבירות של זיוף, פזיזות ורשלנות המהוות מסוכנות ועבירות על חוקי הגז. מעצרם הוארך עד ליום שני. 

במשטרה התייחסו לאיומים על השוטרת ומסרו כי "המשטרה רואה בחומרה את הניסיונות להלך אימים על אנשי רשויות האכיפה השונות העומדים בחזית המאבק על שלטון החוק,עוד יודגש כי בשום אופן אין באיום על אנשי משטרה על רקע עבודתם כדי להשפיע כהוא זה על פועלם המקצועי והנחוש לחשיפת עבירות וחקירתן".