ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס, נבחר היום (ה') ברוב קולות ליושב ראש מרכז השלטון המקומי.

ביבס יחליף בתפקידו את ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, המכהן בתפקיד בחמש השנים האחרונות. הוא נבחר ליו"ר המרכז בהפרש של 51 קולות. מתוך 203 ראשי רשויות הזכאים להצבעה עמדו אחוזי ההצבעה על כ- 98%.

"אנחנו הולכים להוציא את השלטון המקומי לדרך חדשה", אמר ביבס, "זה כולל את כל הרשויות מהקטנות דרך הבינוניות ועד הגדולות כולל המגזר הערבי. אני רוצה להודות ליו"ר הקודם שלמה בוחבוט על עבודתו ב-5 השנים האחרונות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לברך את ביבס, חבר תנועת הליכוד. "הניצחון שלך הוא הישג אדיר", אמר לו ראש הממשלה, "הצלחה אישית עבורך והצלחה עבור תנועת הליכוד. אני משוכנע כי תבצע את התפקיד ותייצג את הרשויות בכבוד, כפי שאתה עושה זאת כבר שנים בעיר מודיעין. אני מאחל לך הצלחה רבה ומחזק את ידיך לקראת המשך הדרך".

מרכז השלטון המקומי, נזכיר, מאגד את כל העיריות והמועצות המקומיות בישראל. המרכז הוקם בשנת 1938 וכיום חברות בו כל 203 הרשויות המקומיות. מרכז השלטון המקומי מייצג את הרשויות ומקדם את ענייניהן בפני הכנסת ומול גורמי הממשלה השונים וכן בפני מוסדות וארגונים ממלכתיים כדוגמת המוסד לביטוח לאומי, ההסתדרות הכללית של העובדים, התאחדות הקבלנים, התאחדות התעשיינים, בעלי זכויות יוצרים ועוד רבים אחרים.