בוצר - קצת אהבה
בוצר - קצת אהבהעטיפת הסינגל

לאן שלא הולכים היום, מרגישים משהו מחשמל באוויר. היצירה היהודית משגשגת וממלאת בתוכן סוער גם ערוצים שהיו אכזבים עד כה. התעשייה הישראלית כולה ניצבה בשבועות האחרונים מול גל גדול של אהדה למילים, צלילים ואמת שמפריחים לאוויר יוצרים יהודיים. החיבה וההערכה שהופגנה כלפי האחים גת, למשל, או אומנים שכותבים ומבצעים מוזיקה יהודית, המוזמנים לכל תכנית ומביעים את עצמם לתשואות הציבור הישראלי כולו משנים את השיח. כעת, מגיעה גם ההכרה של הפלייליסט בגלגל"צ בבוצר, אומן המוזיקה היהודית האמיץ, שבועט בשקרים ובפוזה, וזועק את האמת הפרטית שלו.

אליעזר בוצר, המכונה בפשטות "בוצר", חתום כיוצר וכמבצע על אחד האלבומים המעניינים ביותר שיצאו במוזיקה היהודית: "הפרעות. קשב. ריכוז". בוצר, יהודי חרדי, המתגורר במרכז תל אביב, מחנך את ילדיו בתלמודי תורה, שומר על קלה כבחמורה – אבל שומר ומתפעל ערוץ הידברות עם השכנים מסביב, עם תל אביב של היום, עם התרבות הישראלית, בלי להתכופף, בלי להתנצל ועם עזות דקדושה. בוצר החל את מסע חייו בצפת כבן למשפחה דתית -לאומית. התקרב והתחזק ערב הגיוס לשירות הצבאי בסיירת נח"ל.  בהמשך, התמקם עם רעייתו בהודו, והפעיל בית יהודי לקירוב וחסד למען צעירים בחיזוק הזהות היהודית.

"קצת אהבה", הוא השיר הפותח באלבום מיוחד ובלתי שגרתי בעליל הפרעות. קשב. ריכוז. "בים המלח", מגלה בוצר, "במקום שבו המדבר נפגש עם המים המלוחים, צפה בי הכמיהה לחזור אל המקום שממנו התחלתי ונשכח ממני עם הזמן. אל האלוקים שלי ששכחתי לאהוב. אל התנועה הפשוטה והבסיסית שמניעה את הכול. האהבה...".

את מטריית העיבוד וההפקה המוזיקלית מספק גיל סמנטנה. אביתר בנאי ייעץ אומנותית.

הרכב הנגנים המגובש, כולל את עמית יצחק מהמוזיקאים המובילים בשנים האחרונות. בסינגל הזה מאבחנים כולם את השאיפה ל..."קצת אהבה".