צודיק גרינוולד, חזן בית הכנסת הגדול בפרנקפורט ודור שלישי לניצולי שואה, בקליפ חדש ומצמרר לקראת יום השואה הבינלאומי שיחול מחר (שני).

"קהילות הקודש שמסרו נפשם על קדושת השם, הנאהבים והנעימים בחייהם ובמותם לא נפרדו" שר צודיק בקולו המרטיט יחד עם בנו בתוככי מחנה ההשמדה אוושויץ. הקליפ מתחיל על פסי הרכבת המובילים אל גיא ההריגה בו נספו מעל מיליון יהודים, ומסתיים בירושלים בירת הנצח של העם היהודי.

כדור שלישי לניצולי שואה, גדל צודיק בצל סיפורי הזוועה של משפחתו. מאז שגילה את כישרונו המוזיקלי ידע כי יבוא יום והוא יוציא קליפ אשר יביע את תחושותיו ואת אמונתו בנצח ישראל.

יום השואה הבינלאומי שיתקיים מחר (שני), הוא גם יום שחרור מחנה ההשמדה אוושויץ, לשם יצא צודיק לפני כשנה לסיור ולצילומי הקליפ.

השיר הולחן על ידי גדול היוצרים במוזיקה היהודית יוסי גרין במיוחד עבור צודיק, בעיבודו של רפאל ביטון ובליווי מקהלת הילדים "מלאכים" ובהפקת חב' מיקוד הפקות המייצגת את האמן.

במיקוד הפקות מספרים כי תוך כדי ישיבת עריכה של הקליפ, הוזעק צודיק שהינו מתנדב קבוע בזק"א לטפל במסירות בגופתו של עובד הרכבת שנפגע מרכבת חולפת בתחנת הרכבת בלוד. "הצטמררנו כולנו, בדיוק כשאנחנו בעריכה של הקטע על פסי הרכבת באוושויץ, מוזעק צודיק לטפל באדם שנהרג על פסי רכבת", אומרים בחברת ההפקה ומוסיפים כי החיבור של צודיק מצד אחד לעולם החזנות והשירה הכול כך נקייה, ומצד שני עוצמות החיים שהוא מקרין ביום יום ובמוזיקה הייחודית שלו, הם סמל להמשכיות והעוצמה של העם היהודי.